English

پهنای باند اختصاصی آسیاتک، نیاز ضروری سازمان ها

با گسترش فناوری اطلاعات و همه گیر شدن استفاده از اینترنت، بسیاری از فعالیت ها و رویه های قدیمی در زندگی انسان ها تغییر کرده است. این تغییرات بخصوص اثر زیادی بر روند انجام فعالیت های جاری سازمان ها داشته است. امروزه دسترسی به اینترنت نیاز اساسی سازمان ها و شرکت ها است. بسیاری از فعالیت ها و کسب و کار ها بر پایه اینترنت بنا شده اند.

پهنای باند اختصاصی آسیاتک، نیاز ضروری سازمان ها

به گزارش خبرگزاری موج، سازمان ها، شرکت ها و افرادی که فعالیت های حرفه ای با اینترنت انجام میدهند نیاز دارند تا از اینترنتی با ویژگی های خاص مانند،حجم ترافیک نامحدود، سرعت تضمین شده و پشتیبانی 24 ساعته استفاده کنند.

شرکت انتقال داده های آسیاتک برترین اپراتور ارتباطات ثابت در کشور تمام نیاز های کسب‌و‌کارها و افرادی که برای فعالیت های خود به اینترنت اختصاصی نیاز دارند را پوشش می دهد.

آسیاتک با پوشش سراسری خدمات خود، در تمامی نقاط کشور این امکان را به شما و کسب و کارتان خواهد داد تا از قوی ترین و پرسرعت ترین اینترنت پهنای باند اختصاصی بهره مند شده و گامی موثر جهت ارتقا خدمات خود بر دارید.

در طرح ویژه فروش اینترنت پهنای باند اختصاصی آسیاتک شما می توانید خدمات متناسب با فعالیت های خود را با 15% تخفیف ویژه دریافت نمایید.

جهت دریافت مشاوره تخصصی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه اختصاصی این طرح مراجعه کرده یا با شماره 1544 داخلی 1470 تماس حاصل فرمایید

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر