English

حمایت پژوهشی در حوزه‌های فنی-تخصصی مرتبط با مرکز تحقیق و توسعه همراه اول

همراه اول برای تشویق دانشجویان و بهره‌مندی از توانمندی اساتید درنظر دارد به پایان نامه‌های مرتبط با حوزه‌های مرکز تحقیق و توسعه این اپراتور حمایت پژوهشی اعطا کند.

حمایت پژوهشی در حوزه‌های فنی-تخصصی مرتبط با مرکز تحقیق و توسعه همراه اول

 

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول به منظور تحقیق، توسعه، نوآوری و حمایت از فناوری‌های نوین و بومی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و به جهت تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی و بهره‌مندی از توانمندی اساتید دانشگاه‌ها درنظر دارد حمایت پژوهشی(گرنت) به پایان نامه‌های مرتبط با حوزه‌های این مرکز اعطا کند.

موضوعات مورد حمایت در دو محور پژوهشی و کاربردی در حوزه‌های «شبکه‌های نوین مخابراتی» و «راهکارهای دیجیتال و هوشمندسازی» تعریف شده است.

اساتید و دانشجویان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از موضوعات این فراخوان به معاونت پژوهشی دانشگاه خود مراجعه کنند.

دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی شریف، تهران، امیرکبیر، علم و صنعت، تربیت مدرس، خواجه نصیرالدین طوسی، شاهد، امام حسین(ع)، شهید بهشتی، صنعتی اصفهان، اصفهان، فردوسی مشهد، صنعتی شیراز و تبریز می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه