English

همراه اول تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت کرد

همراه اول در دهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایرانحائز امتیاز لازم برای دریافت تندیس زرین، بالاترین سطح جایزه شد.

همراه اول تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران دهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، امروز شنبه (۲۶ بهمن ۱۳۹۸) با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، جمعی از مسئولان کشوری، مدیران شرکت ها و اساتید دانشگاه در سالن همایش های بین المللی رازی، برگزار شد.

در این دوره با اعلام نتایج ارزیابی ها توسط کمیته داوران، « همراه اول» حائز امتیاز لازم برای دریافت تندیس زرین، بالاترین سطح جایزه شد.

جایزه ملی مدیریت مالی ایران که از سال 1389 هر ساله برگزار می شود، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت ها و سازمان های شرکت کننده است.

حمایت مدیریت مالی حرفه ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت ها و سازمان ها، تشویق و ترغیب شرکت ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه ای شرکت ها و سازمان های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت ها و سازمان های برتر در مالی و اقتصادی، فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی از جمله اهداف برگزاری این جایزه عنوان شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر