English

اتوماسیون اداری بر بستر ابر با قیمت مناسب و بدون دغدغه نگهداری

نرم افزار اتوماسیون اداری دارای بروزرسانی خودکار و دارای قابلیت مدیریت است و مهمتر اینکه هزینه های آن بسیار کمتر از سرمایه گذاری بر روی خرید و نصب نرم افزار است چون نرم افزار از راه دور میزبانی می شود.

اتوماسیون اداری بر بستر ابر با قیمت مناسب و بدون دغدغه نگهداری

به گزارش خبرگزاری موج، امروزه بسیاری از سازمانها و شرکت ها بزرگ یا کوچک به بستر نرم افزاری جهت ثبت مکاتبات نیاز دارند بستری مناسب و مطمئن که برای نیل به یک سازمان الکترونیک و بدون گردش کاغذ (Paperless) و در اختیار داشتن مجموعه اطلاعات یکپارچه و قابل دسترس از سیستم‌های مختلف را مهیا نماید. 

راه اندازی چنن بستری نیاز به هزینه راه اندازی و نگه داری سرور و دیگر هزینه های خانبی دارد، حال اگر کسب و کاری به هر دلیلی نخواهد خود را درگیر چنین هزینه ای نماید استفاده از خدمات در بستر ابر یا SaaS تنها راه حل به شمار می آید.

نرم‌افزار به‌عنوان سرویس یا (SaaS (Software As A Service روشی جدید در ارائه خدمات نرم‌افزاری می‌ باشد که در آن تمام مسئولیت خرید، نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار بر عهده شرکت ارائه دهنده خدمات است و خدمات و امکانات از طریق تارنما در اختیار شما قرار میگیرد.

نرم افزارهایی مانند DropBox , EverNote , Google Drive , Google Docs و … هم مبتنی بر مدل SaaS هستند.

نرم افزار اتوماسیون اداری دارای بروزرسانی خودکار و دارای قابلیت مدیریت است و مهمتر اینکه هزینه های آن بسیار کمتر از سرمایه گذاری بر روی خرید و نصب نرم افزار است چون نرم افزار از راه دور میزبانی می شود و کسانی که خواهان استفاده از آن هستند تنها باید ماهانه بابت استفاده از سرویس و نرم افزار ها مبلغی را ماهانه، سه ماهه یا سالانه به ارائه دهنده خدمات بپردازند. البته در این میان چون نیاز به خرید و راه اندازی نرم افزارها نیست و از طرف دیگر نیازی به هزینه کردن بابت نگهداری تجهیزات نیست، بسیار مقرون به صرفه است و کسب وکارهایی که در ابتدای کار سرمایه زیادی ندارند، می تواند بهترین گزینه باشد. در کل شاید استفاده یک سال از اتوماسیون اداری روی بستر ابر هزینه یک صدم و شاید کمتر از راه اندازی محلی اتوماسیون اداری فقط برای خود سازمان داشته باشد.

شاید عده ای باز فکر کنند که باید ماهانه مبلغی را به شرکت سرویس دهنده های ابری SaaS بپردازند ولی بحث این است باید به این پرداخت ها به مانند پرداخت پول برای آب و برق نگاه کنند از این رو استفاده از این سرویس اتوماسیون ابری نیز خود یک دارایی محسوب می شود.

استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری دارای مزیت های دیگری است. وقتی کسب و کاری رشد می کند به دنبال آن تعداد کارمندان نیز افزایش می یابد بنابراین تنها کافی است از طریق جستجوگر اینترنت کاربران جدید شما به اتوماسیون روی سرویس دهنده های ابر متصل شده و از نرم افزارها و خدمات استفاده کنند. این سیستم دارای انعطاف پذیری بالایی است چون اگر کاربران آن در محل کار نباشند می توانند از هر جایی که می توان به اینترنت دسترسی داشته و به اتوماسیون و اطلاعات شرکت متصل شوند و کارها را از هر جا انجام دهند.

برخی شرکت های ایرانی نیز اقدام به ارائه خدمات نرم افزاری در بستر ابر نموده اند و خدمات اتوماسیون اداری و میز خدمت و BPMS و CRM و ... را در بستر ابر ارائه میدهند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر