English

به مدت ۳ روز؛

ارتباط تلفنی مشترکان ۵ مرکز مخابراتی دچار اختلال می‌شود

ارتباط تلفنی مشترکان ۵ مرکز مخابراتی در تهران به دلیل اجرای عملیات کابل برگردان به مدت ۳ روز دچار اختلال می شود.

ارتباط تلفنی مشترکان ۵ مرکز مخابراتی دچار اختلال می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی تندگویان و پیروزی از امروز ۴ شهریورماه آغاز شده و در مراکز مخابراتی جماران، شهید باهنر (رباط کریم) و قدوسی از فردا پنجم شهریورماه آغاز می شود.

با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات تندگویان با پیش شماره های ۲۲۳۰ الی ۲۲۳۳، ۲۲۵۰ الی ۲۲۵۳، ۲۶۳۰ الی ۲۶۳۲، ۲۶۱۴ در محدوده نادر زندی و در مرکز مخابرات پیروزی با پیش شماره های ۳۳۲۵، ۳۳۳۰ الی ۳۳۳۶، ۳۶۶۰، ۳۳۷۸، ۳۳۷۹ در محدوده خیابان های پیروزی، شکوفه، شهید فرد اسدی، کوچه شهید فتح الهی، ملکی حداکثر به مدت ۳ روز با اختلال همراه است. 

درهمین حال، با اجرای عملیات کابل برگردان، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات جماران با پیش شماره های ۲۲۲۸، ۲۲۲۹، ۲۶۱۰ الی ۲۶۱۴، ۲۲۸۰ الی ۲۲۸۳ در محدوده خیابانهای منجیل، سپند، سپیدار، عباس زاده، رازتان، بهداد، آجودانیه و در مرکز مخابرات شهید باهنر ( رباط کریم) با پیش شماره های ۵۶۴۱ الی ۵۶۴۳ در محدوده رباط کریم، خیابان های مطهری و کلهر به مدت ۳ روز دچار اختلال می شود.

با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی و دیتای مشترکان در مرکز مخابرات قدوسی نیز از ساعت ۲ بامداد پنجم شهریورماه به مدت ۴ ساعت با اختلال همراه است

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر