English

آکادمی تحول دیجیتال و موسسه آموزش عالی بهار برگزار می کنند؛

دوره MBA کسب و کار دیجیتال برای مدیران کسب و کار های کشور

در عصر حاضر و با پیشرفت تکنولوژی سازمان ها برای ادامه بقای موفقیت آمیز خود نیازمند تغییر مدیریت کسب و کار از شیوه سنتی به شیوه های نوین بر پایه فناوری های دیجیتال هستند.

دوره MBA کسب و کار دیجیتال برای مدیران کسب و کار های کشور

به گزارش خبرگزاری موج، در زمانی زندگی می کنیم که عصر دیجیتال نامیده می شود.هر فناوری بر پایه موارد قبل ایجاد می شود و موجب پیدایش فناوری های دیگر می شود- نه تنها زندگی شخصی و اجتماعی ما را دستخوش تحول می کند بلکه پویایی کسب و کارِ سازمان هایی با ابعاد و صنایع مختلف را تغییر می دهد. 

فناوری های دیجیتالی نه فقط یک جنبه از مدیریت کسب و کار که در حقیقت تمام جنبه های آن را متحول می کنند. آنها قوانین مشتریان، رقابت، داده ها، نوآوری و ارزش را بازنویسی می کنند. پاسخ به این تغییرات نیازمند بیش از یک رویکرد تدریجی و جزء به جزء می باشد. حال سوال اینجاست که کسب و کارهای قدیمی، باید نابود شوند و استارت آپ های عصر دیجیتال جایگزین آنها شوند؟

خبر خوش این است که تغییر امکان پذیر است. کسب و کارهای پیش از عصر دیجیتال، دایناسور نیستند که محکوم به انقراض باشند. مختل شدن آنها حتمی نیست. کسب و کارها می توانند خود را تغییر شکل دهند تا در عصر دیجیتال پیشرفت کرده و موفق شوند. خوشبختانه این فرایند به شکل مفصلی قابل برنامه ریزی و دستیابی است. در جهان، نمونه های زیادی از کسب و کارهایی که تحول دیجیتال را اجرایی کرده و نه تنها نجات یافتند بلکه همچنان پیشرو هستند، وجود دارد.  

در دوره MBA کسب و کار دیجیتال (مدیریت تحول دیجیتال کسب و کارها)، ما درس هایی که این شرکت ها در مواجه شدن با این چالش ها آموخته اند را بررسی و مرور می کنیم. با تسلط بر این درس ها و با فراگیری نحوه استفاده از این مجموعه راهکارهای تحول دیجیتال هر کسب و کار می تواند خود را با عصر دیجیتال وفق داده و رشد کند.

دوره MBA کسب و کار دیجیتال (مدیریت تحول دیجیتال کسب و کارها)که با همکاری آکادمی تحول دیجیتال و موسسه آموزش عالی بهار برگزار می شود، از 5 ماژول اصلی تشکیل شده است. ماژول اول به بررسی فناوری های دیجیتال و کاردبرد آنها در زندگی روزمره و تعاملات سازمانی می پردازد. آشنایی با فناوری های اینترنت اشیا، بلاکچین، ارزهای رمزپایه و ... در ماژول اول بررسی می شود.

ماژول دوم به نحوه رهبری و راهبری تحول دیجیتال در سازمان پرداخته و با ارایه نُه ابزار برنامه ریزی استراتژیک، به تیم و سازمان شما کمک می کند تعیین کنید کدام یک از حوزه ها باید چه تغییری کنند. در انتهای ماژول رهبری به بررسی اختلال(disruption) می پردازیم - پدیده ای که اغلب مورد بحث است اما همیشه درک مناسبی از آن وجود ندارد- و اینکه چگونه این اختلال در عصر دیجیتال آشکار می شود. 

استراتژی ها و تکنیک های بازاریابی دیجیتال در ماژول سوم به طور مفصل بحث خواهد شد. مشتری اولین و مهمترین حوزه تحول دیجیتال است ضمن اینکه رفتار مشتریان عصر دیجیتال با فراگیر شدن اینترنت و گوشی های هوشمند بکلی تغییر کرده است. دیگر روش های بازاریابی سنتی، به تنهایی موثر نیستند و آنچه موثر است، ترکیب درست و استراتژیک کانال های دیجیتال و سنتی است. این ماژول، با استراتژی های بازاریابی شروع و با بررسی تکنیک هایی نظیر بازایابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی موتورهای جستجو، بازاریابی محتوایی،بازاریابی ایمیلی و ... و طراحی کمپین های 360 درجه خاتمه می یابد.

استارت آپ های عصر دیجیتال، نوآورانی هستند که با استفاده از تکنولوژی های جدید، ارزش مطلوبی را برای مشتری فراهم می آورند. در ماژول استارت آپ ها، ما به بررسی عوامل موفقیت و شکست استارت آپ می پردازیم. استفاده از تجارب کارآفرینان موفق و ناموفق معاصر در جلسات آشنایی و شنیدن داستان ایشان، قسمت جذاب این ماژول است.

دانشجویان در ابتدای دوره یک پروژه اجرایی انتخاب خواهد کرد که در طی دوره روی آن کار کرده و در پایان، هر دانشجو باید پروژه پایانی خود را ارایه دهد. پذیرش پروژه پایانی، به منزله قبولی در دوره و ارایه مدرک وزارت علوم خواهد بود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت آکادمی تحول دیجیتال تماس حاصل فرمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه