English

ترامپ باز هم قوانین توییتر را نقض کرد

رییس جمهور آمریکا این بار هنگام خطاب قرار دادن رییس جمهور کشورمان قوانین توییتر را نقض کرد.

ترامپ باز هم قوانین توییتر را نقض کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج؛ ساعاتی پیش دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور ایران نوشت: دیگر هرگز ایالات متحده را تهدید نکن، شما تاوان آن را خواهید داد بطوریکه در طول تاریخ افراد کمی چنین تاوانی داده‌اند. ما دیگر کشوری نخواهیم بود که کلمات جنون‌آمیزتان درباره خشونت و مرگ را تحمل کنیم. مراقب باش!

به گزارش موج؛ مطابق قوانین توییتر و شبکه‌های اجتماعی بین المللی ترویج خشونت یکی از برخوردهایی است که هیچ جایی در این شبکه‌ها ندارد، گفتنی است «جک دورسی»، مدیرعامل توییتر پیش از این‌ها اعلام کرده بود با توییت‌هایی که مضمون ترویج خشونت، نفرت پراکنی و تشویق به خشونت دارند، برخورد می کنیم.

لازم به ذکر است رییس جمهور آمریکا عقبه‌ای بلند در ترویج خشونت در شبکه‌های اجتماعی دارد، او در گذشته کره شمالی را تهدید به نابودی کرده بود که واکنش توییتر به این تهدیدف عدم نقض قوانین این شرکت بود و اعلام کرد این مطلب دارای ارزش خبری است.

حالا بعد از توییت ترامپ علیه ایران شاهد هجوم کاربران و واکنش آن‌ها به این توییت هستیم که از مسئولان این شبکه اجتماعی خواسته‌ا‌ند تا با رییس جمهور آمریکا در باره این واکنش‌ها برخورد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه