English

هوش مصنوعی اولویت IP۵

فناوری هوش مصنوعی به طور ویژه مورد توجه سران IP5 'گرفت.

هوش مصنوعی اولویت IP5

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از Boult Wade Tennat؛ گردهمایی سالانه IP5 مطابق هر سال در چهاردهم ژوئن در نیواورلئان آمریکا برگزار شد، هوش مصنوعی به عنوان یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های استراتژیک برای دفاتر پنج‌گانه ثبت اختراع انتخاب شد. در این همایش، دفاتر بزرگ ثبت اختراع جهان، شامل آمریکا، اروپا، چین، کره جنوبی و ژاپن  به بحث و تبادل نظر پیرامون اقدامات مشارکتی در جهت  بهبود و هماهنگ‌سازی استانداردهای جهانی در زمینه ثبت و انتشار پتنت پرداختند. گفتنی است، بیش از ۸۰ درصد پرونده‌های ثبت اختراع در تمام جهان، به این پنج دفتر ثبت اختراع که به IP5 مشهور هستند، اختصاص دارد.

در این گزارش آمده است فناوری هوش مصنوعی به طور ویژه مورد توجه سران IP5 بود؛ به‌طوری که اثرات این فناوری، به عنوان یکی از اولویت‌های مهم استراتژی دفاتر پنج‌گانه ثبت اختراع مد نظر قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است در حالی که پیشرفت در بهره‌وری و کارایی سیستم پتنت در نقاط جهان همچنان ادامه دارد، استفاده از این فناوری به عنوان یک ابزار بهبود کارایی، می‌تواند رضایت متقاضیان و کاربران سیستم را افزایش دهد. به عنوان مثال طبقه‌بندی دانش پیشین، جستجو در آن و کاربرد ماشین‌های ترجمه، می‌تواند با کمک گرفتن از هوش مصنوعی، با دقت و اثربخشی بیشتری انجام گیرد.

به گزارش موج، طبقه‌بندی فناوری‌های جدید، آگاهی از تحولات آتی در مقیاس جهانی و رصد مستمر آن‌ها، هماهنگ‌سازی رویه‌ها و فرآیندهای مورد استفاده و به اشتراک‌گذاری آن‌ها با هدف دستیابی به یک رویکرد مشترک و نیز جستجوهای بین‌المللی ذیل معاهده PCT، از مهم‌ترین موارد مطرح در این همایش بوده است. همچنین، سران IP5 بر سر اثرات متقابل پتنت‌ها و استانداردها به بحث و گفتگو پرداختند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه