English

توئیتر اعلام کرد؛

توئیت های رهبران جهان حذف نمی شد/ حضور دونالد ترامپ در توئیتر ادامه خوهد یافت

به دنبال استفاده ترامپ از حساب توئیتریش به منظور نفرت پراکنی و تهدید به استفاده از سلاح هسته‌ای علیه کره شمالی که انتقادهای گسترده‌ای را برانگیخت، توئیتر در این زمینه واکنش رسمی نشان داد.

توئیت های رهبران جهان حذف نمی شد/ حضور دونالد ترامپ در توئیتر ادامه خوهد یافت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از نیویورک تایمز، بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی به شدت از توئیتر به علت عدم حذف تویئت های تند و خشن ترامپ انتقاد کرده بودند. اما حالا توئیتر بدون آنکه به طور رسمی از ترامپ نامی ببرد، می گوید قصد ندارد توئیت های ارسالی رهبران جهان را حذف کند.

بر این اساس، حضور دونالد ترامپ در توئیتر ادامه خواهد یافت و وی کماکان می تواند از این شبکه اجتماعی برای توهین و نفرت پراکنی استفاده کند.

در بیانیه توئیتر در این زمینه آمده است: رهبران منتخب جهان نقش مهمی در گفتگوهای شبکه های اجتماعی ایفا می کنند، زیرا تاثیری بی نظیر بر جامعه ما می گذارند. بلوکه کردن یکی از رهبران جهان در توئیتر یا حذف توئیت های جنجالی وی موجب مخفی شدن اطلاعات مهمی می شود که مردم باید قادر به دیدن آن و بحث در موردش باشند.

ترامپ در هفته گذشته علاوه بر ارسال توئیتی تند در مورد کره شمالی و تاکید بر اینکه دکمه هسته ای وی بسیار قدرتمندتر و بسیار بزرگتر از دکمه هسته ای رهبر کره شمالی است، دولت پاکستان را هم به حمایت از تروریسم متهم کرد و به استفان بنون استراتژیست سابقا همکار خود نیز حمله کرد.

توهین به رسانه های مهم آمریکا و متهم کردن آنها به انتشار اخبار دروغ و جوسازی خبری نیز از جمله عادات همیشگی ترامپ در زمان استفاده از توئیتر محسوب می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر