English

بررسی طراحی سایت در تهران و خدمات پس از فروش در این حوزه

انتخاب یک شرکت معتبر طراحی سایت در تهران

در ایران شرکت های مختلفی برای طراحی سایت فعالیت می کند اما در بین این همه شرکت های طراحی سایت چگونه می توان بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کرد؟

انتخاب یک شرکت معتبر طراحی سایت در تهران

به گزارش خبرگزاری موج، با توجه به نیاز روز افزون در استفاده از وب سایت، بررسی خدمات یک شرکت طراحی سایت در تهران را مورد بررسی قرار خواهیم داد و نیز با خدمات پشتیبانی این شرکت آشنا خواهید شد.

از جمله سرویس ها و خدمات با ارزشی که اینتن  در شهر تهران عرضه میکند می توان به طراحی سایت، بهینه سازی سایت و سئواشاره نمود. همچنین اینتن ، پشتیبانی سایت در تهران را هم به هموطنان عزیز عرضه می نماید که در ادامه، درخصوص پشتیبانی سایت در تهران برای صاحبان و مدیران وب سایت ها توضیح خواهم داد. با تیم پشتیبانی اینتن  همراه باشید :

 مرحله های مختلف طراحی سایت جهت راه اندازی کسب و کار در فضای اینترنت به شرح ذیل است:

  • طراحی وب سایت
  • سئو سایت و بهینه سازی وب سایت برای بازاریابی اینترنتی  
  • بازاریابی کردن در شبکه های اجتماعی بخصوص تلگرام و اینستاگرام و...
  • سئو محتوا
  • بازاریابی ایمیل مارکتینگ، ارسال ایمیل انبوه
  • پشتیبانی وب سایت

بعضی موارد فوق مثل طراحی وب سایت و سئو اولیه سایت در مقطع زمانی خاصی انجام و تکمیل می شوند اما سایر موارد نیاز دارند تا به شکل مداوم روی سایت انجام گیرند برای اینکه رتبه وب سایت افت ننماید. در این قسمت به توضیح درباره پشتیبانی سئو سایت  و پشتیبانی کامل  وب سایت توضیحاتی داده می شود:

  • پشتیبانی سئو وب سایت برای پشتیبانی کردن از کلمات کلیدی سایت انجام می شود تا در جستجوی گوگل، همچنان سایت به عنوان رتبه های اول آورده شود. در واقع پشتیبان وب سایت مسئولیت نگه داشتن این کلمات را در رتبه خوب و ارتقاء به رتبه های بالاتر بر عهده دارد. مشاوره سئو در انجام این امر کمک می کند. در واقع مشاوره سئو همواره با پشتیبان وب سایت ارتباط دارد و راهکارهایی را جهت بروز رسانی برایش می فرستد که نهایتا کار بوسیله پشتیبان وب سایت صورت خواهد پذیرفت.

 

پشتیبانی سایت در تهران :

پشتیبانی فنی وب سایت: کارهایی را شامل می شود که کارفرما می خواهد به سایت خود افزوده یا کسر نماید یا حتی بعضی بخش ها را ارتقاء بدهد.

پشتیبانی محتوایی وب سایت: پشتیبان، وب سایت را بروز رسانی خواهد کرد و برای توسعه محتوای وب می کوشد.

پشتیبانی هاستینگ و سرور :از جمله اولویت های تیم پشتیبانی اینتن ، امنیت وب سایت می باشد.

شرایط پشتیبانی وب سایت در تهران:

باید به طراحی وب سایت، همچنین css  و html ، php، cms  های رایگان جوملا، وردپرس و دروپال آشنایی داشته باشند و اصول سئو سایت و بهینه سازی وب سایت را بدانند. یک پشتیبان وب سایت حرفه ای باید بتواند این موارد را برای تان تامین نماید.

چرا پشتیبانی سایت در تهران؟

تهران به عنوان پایتخت ایران، شهری پر جمعیت است که جزو بزرگترین مناطق تجاری می باشد لذا توسعه تجارت الکترونیک در آن خیلی گسترش یافته است. هر روزه هم به شرکت های اینترنتی و بازار کسب و کار در فضای مجازی اضافه می شود. یکی از ضروریات این شرکت ها، پشتیبانی از وب سایت شان است تا در رقابت تجاری موجود عقب نیفتند. یک پشتیبان خوب برای سایت ها جزو اصلی ترین مسایل برای سایت ها شده است.

تیم پشتیبانی وب اینتن  مسیر ترقی را برای این شرکت ها اماده نموده است. می توانید همواره وب سایت تان را بروز رسانی نمایید و با شرکت های دیگر رقابت نمایید. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با مشاوره سئو و پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید.

خدمات هاست حرفه ای

کسی که به دنبال طراحی سایت است مطمئنا خرید هاست ایران هم برای اون مهم است. در این مقاله جای معرفی یک شرکت هاست حرفه ای خالی است ، برای خرید هاست لینوکس هم می توانید از خدمات ویژه هاست کد استفاده کنید. هاست کد با داشتن کادر فنی در ایران و آلمان توانسته خدماتی حرفه ای به شرکت های برتر ارائه نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه