English

گوشی آیفون ۸ پلاس در چین نیز منفجر شد

یک خریدار گوشی آیفون 8 پلاس به نام لیو مدعی شده که این گوشی پس از مدت کوتاهی بعد از خرید در تاریخ 5 اکتبر منفجر شده است. وی افزوده که هیچ نشانه ای از وجود مشکل در این گوشی نبوده و حادثه مذکور به طور ناگهانی رخ داده است.

گوشی آیفون 8 پلاس در چین نیز منفجر شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رویترز، پیش از این مواردی از انفجار باتری های گوشی های آیفون 8 پلاس در تایوان و ژاپن گزارش شده بود و تکرار این حوادث می تواند به گرفتاری اساسی برای اپل مبدل شود.

به نوشته رسانه های چینی، یک خریدار گوشی آیفون 8 پلاس به نام لیو مدعی شده که این گوشی پس از مدت کوتاهی بعد از خرید در تاریخ 5 اکتبر منفجر شده است. وی افزوده که هیچ نشانه ای از وجود مشکل در این گوشی نبوده و حادثه مذکور به طور ناگهانی رخ داده است.

آقای لیو گفته که گوشی یادشده را از فروشگاهی اینترنتی به نام JD.com خریداری کرده و خواستار بازپس گرفته شدن آن و دریافت پول خود است. اپل در واکنش به این خبر اعلام کرده در حال بررسی موضوع است و فعلا از هرگونه اظهار نظر در این زمینه خودداری می کند.

آیفون 8 ده سال بعد از عرضه اولین مدل از گوشی آیفون به بازار آمد، ولی با استقبالی کمتر از حد انتظار مواجه شده و میزان پیش خرید آن هم کمتر از میزان پیش بینی شده بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه