English

نرم افزار شیرپوینت با سیستم عامل اپل سازگار شد

مایکروسافت امروز از عرضه نسخه‌ای از برنامه همراه شیرپوینت که با سیستم عامل iOS سازگاری دارد، خبر داد.

نرم افزار شیرپوینت با سیستم عامل اپل سازگار شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از تک کرانچ، از این پس کاربران می‌توانند برنامه یاد شده را روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های خود اجرا کنند. قرار است نسخه ای از این برنامه برای آندروید و ویندوز هم در آینده ای نزدیک عرضه شود.

نرم افزار شیرپوینت که توسط بیش از ۲۰۰ هزار سازمان در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته به صاحبان مشاغل امکان می دهد به راحتی و به سرعت و بدون نیاز به داشتن دانش خاص و پیچیده ای سایت‌هایی را با کاربردهای مختلف برای هر یک از افراد سازمان یا واحد‌ها و گروه های کاری ایجاد نمایند.

شیرپوینت با استفاده از مجموعه ای از ابزارهای مختلف به شما این امکان را می ­دهد تا بتوانید ارتباطات موجود در سازمان خود را به صورت الکترونیکی مدیریت کنید. نمونه هایی از ابزارهایی که شیرپوینت برای مدیریت ارتباطات الکترونیکی و بهتر کردن آنها در اختیارتان قرار می دهد عبارتند از تابلوی خبر، وبلاگ ها، وضعیت ها، وظایف، مدیریت جلسات و مدیریت اسناد.

شیرپوینت به صورت پیش فرض دارای یک موتور جستجوی فوق العاده است. این موتور جستجو این قابلیت را دارد که همه محتوای داخلی سازمان را فهرست کند. همچنین شیرپوینت این قابلیت را دارد که به وسیله فهرست های خاصی اطلاعات خود را نگهداری نمایید و می توانید به واسطه کتابخانه های شیرپوینت نسبت به نگهداری مستندات فایل ها، عکس ها و فایل های چندرسانه ای خود اقدام کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر