English

گوشی‌های لومیا به خدمات پرداخت همراه مجهز می شوند

با به روز شدن برنامه همراه والت در گوشی‌های لومیا، استفاده از آنها برای پرداخت همراه هزینه استفاده از کالا و خدمات ممکن شد.

گوشی‌های لومیا به خدمات پرداخت همراه مجهز می شوند

به گزارش خبرگزاری موج، این به روزرسانی از طریق افزودن فناوری ان اف سی به برنامه همراه والت صورت پذیرفته و کاربران از این طریق می‌توانند با زدن تنها یک ضربه بر روی نمایشگر گوشی هزینه خرید کالا و خدمات مختلف را بپردازند.

با این تحول برنامه Wallet به رقیبی برای برنامه اپل پی، سامسونگ پی و آندروید پی مبدل می شود. البته برنامه پرداخت همراه والت تنها با نرم افزارهای ساخت مایکروسافت سازگاری دارد. همچنین کاربران تنها با استفاده از گوشی های Lumia ۶۵۰، Lumia ۹۵۰ یا Lumia ۹۵۰ XL deviceمی توانند به این خدمات دسترسی یابند.

همچنین کاربران باید برای استفاده از خدمات پرداخت همراه از سیستم عامل ویندوز ۱۰ استفاده کنند. ارائه این خدمات فعلا در آمریکا و برای افراد استفاده کننده از خدمات مسترکارت و ویزا امکان پذیر است. همچنین بر اساس قرارداد مایکروسافت با بیش از یک میلیون فروشگاه و خرده فروشی می توان از سرویس مذکور برای خرید در آنها استفاده کرد.

کارشناسان در مورد احتمال موفقیت این طرح تردیدهای جدی دارند. زیرا سهم گوشی های ویندوزی از بازار جهانی گوشی های هوشمند تنها ۰٫۷ درصد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه