English

تعداد اعضای اینستاگرام از مرز نیم میلیارد نفر گذشت

تعداد اعضای شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری عکس اینستاگرام از مرز ۵۰۰ میلیون نفر گذشت. بر اساس آمار این شرکت تعداد کاربران اینستاگرام در ماه و روز به ترتیب ۵۰۰ و ۳۰۰ میلیون نفر است.

تعداد اعضای اینستاگرام از مرز نیم میلیارد نفر گذشت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از یواس ای تودی، با این تغییرات اینستاگرام در حال تبدیل شدن به رقیبی جدی برای فیس بوک و به خصوص توئیتر است که این روزها شرایط مطلوبی ندارد.

تعداد کاربران اینستاگرام تنها در دو سال اخیر دوبرابر شده است. بیش از ۸۰ درصد از مشترکان اینستگرام که در سال ۲۰۱۲ به قیمت یک میلیارد دلار توسط فیس بوک خریداری شد در خارج از آمریکا زندگی می کنند و هر روز بیش از ۹۵ میلیون عکس و ویدئو در شبکه اجتماعی یاد شده به اشتراک گذارده می شود.

تعداد کاربران توییتر در ماه هم اکنون به ۳۰۰ میلیون نفر کاهش یافته و اینستاگرام در شهریور گذشته رکورد ۴۰۰ میلیون نفر کاربر را پشت سر گذاشت.

اینستاگرام از نظر درآمدی نیز در حال تقویت وضعیت خود است و بر اساس آمار موسسه تحقیقاتی ای - مارکتر، درآمد تبلیغاتی خالص آن از ۶۳۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۵ به ۱٫۵۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ افزایش خواهد یافت. پیش بینی می شود این رقم در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به ترتیب به ۲٫۸۳ و ۵٫۰۶ میلیارد دلار برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه