English

حضور دانشمند جوان ایرانی در نشست سالانه نوبلیست‌ها

دانش‌آموخته دکتری پژوهشگاه مواد و انرژی برای شرکت در نشست سالانه برندگان نوبل «لیندا» در آلمان در فهرست ۴۰۰ دانشمند جوان برتر ۲۰۱۷ قرار گرفت و به این نشست علمی دعوت شد.

حضور دانشمند جوان ایرانی در نشست سالانه نوبلیست‌ها

به گزارش خبرگزاری موج، دکتر مائده رمضانی، دانش‌آموخته دکترای نانوشیمی پژوهشکده فناوری نانو و مواد پیشرفته پژوهشگاه مواد و انرژی در شصت و هفتمین نشست سالانه برندگان نوبل با دانشمندان جوان (Lindau Nobel Laureate Meeting) که ۲۵ تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۷ (۴ تا ۹ تیرماه ۱۳۹۶) در شهر لیندای آلمان برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت. 

در این نشست یک هفته‌ای، نوبلیست‌ها به ارائه نتایج تحقیقات خود پرداخته و جلسات بحث و بررسی برای محققان جوان در گرایش‌های مختلف تشکیل خواهد شد. 

نشست مذکور هر ساله به یک رشته مرتبط به جایزه نوبل اختصاص دارد که از سال ۱۹۵۱ میلادی توسط دو فیزیکدان به منظور تبادل اطلاعات علمی پایه‌گذاری شد.

شصت و هفتمین سال برگزاری این نشست به رشته شیمی اختصاص دارد که تاکنون ۳۰ نفر از برندگان جایزه نوبل حضور خود را در این کنفرانس اعلام  کرده‌اند.

دکتر رمضانی دکترای خود را در اسفند ماه ۱۳۹۴ در رشته نانوشیمی و تحت راهنمایی دکتر محمدرضا واعظی و دکتر اصغر کاظم‌زاده از  اساتید پژوهشگاه مواد و انرژی کسب کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر