English

دانشگاه رازی و سوئد ریزگردها را بررسی می کنند

رئیس دانشگاه رازی از بررسی علمی ریزگردها خبر داد و گفت: با یکی از دانشگاه های کشور سوئد یاداشت تفاهمی امضا کرده ایم تا از تجارب متخصصان داخلی و خارجی در این زمینه استفاده کنیم.

دانشگاه رازی و سوئد ریزگردها را بررسی می کنند

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس دانشگاه رازی در نشست اتاق فکر استان، کار گروه آب و محیط زیست گفت: تنوع زیست محیطی در استان کرمانشاه یک مزیت است که باید به طور جدی مورد مطالعه قرار گیرد.

وی گفت: ذخایر آب استان کرمانشاه از میانگین کشور بالاتر است که این موضوع می تواند روند توسعه استان کرمانشاه را سرعت بخشد.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار کرد: آب و محیط زیست امروز بحثکلیدی کشور است که باید در اتاق های فکر به صورت علمی به آن پرداخته شود.

وی گفت: باعثخرسندی است که درحوزه زیست محیطی، مساله ریزگرد ها به عنوان یکی از معضلات استان مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه رازی خاطرنشان کرد: مردم غرب کشور بیشتر در معرض ریز گرد ها هستند و دانشگاه رازی وظیفه خود می داند که این موضوع را به صورت علمی بررسی کند.

وی گفت: در این راستا دانشگاه رازی با یکی از دانشگاه های کشور سوئد یاداشت تفاهمی امضا کرده است تا از تجارب متخصصان داخلی و خارجی برای چاره جویی این مسئله استفاده کند.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به بستر موجود در دانشگاه رازی و وجود پژ‍وهشکده محیط زیست، بتوانیم مو ضوع ریزگردها را علمی تر و تخصصی تر دنبال کنیم.

اعلمی بیان داشت: توسعه رشته های محیط زیست را در اولویت قرار خواهیم داد.

وی گفت: امیدوارم با وجود تشکیل اتاق فکر، برنامه جامع تری در آینده در حوزه حفظ محیط زیست داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه