English

گالکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس رونمایی شد

سرانجام سامسونگ بعد از ماهها گمانه زنی از گوشی های گالکسی اس 8 و اس 8 پلاس خود رونمایی کرد. علاقمندان در آمریکای شمالی در صورت پیش خرید این گوشی ها آنها را در 21 آوریل دریافت خواهند کرد.

گالکسی اس 8 و اس 8 پلاس رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ورج، متوسط قیمت گوشی اس 8 برابر با 750 دلار و متوسط قیمت گوشی اس 8 پلاس برابر با 850 دلار است. هر چند با افزوده شدن یا کاسته شدن از برخی امکانات قیمت های یاد شده حداکثر تا 100 دلار افزایش می یابند.

علاقمندان با پرداخت 99 دلار اضافی می توانند ابزاری خریداری کنند که گوشی های یاد شده را با هدست واقعیت مجازی Gear VR و دسته کنترل آن سازگار می کند. همچنین امکان نصب کارت حافظه 256 گیگابایتی بر روی این گوشی وجود دارد که در نوع خود کم سابقه است.

دو گوشی اس 8 و اس 8 پلاس به ترتیب دارای نمایشگرهای ۵.۸ و ۶.۲ اینچی بوده و به جای نصب دکمه home فیزیکی بر روی آنها این دکمه به طور مجازی در گوشی های یادشده افزوده شده است. این امر باعث می شود کل صفحه جلویی گوشی برای مشاهده ویدئو و عکس و محتوای دیگر برنامه ها قابل استفاده باشد.

یکی از امکانات جالب گوشی های مذکور رابط کاربری هوشمند Bixby است که با برخی امکانات برنامه های کاربردی و قابلیت هایی مانند دوربین، فهرست تماس، بخش گالری و پیام ها سازگار شده است. به عنوان مثال کاربران بعد از عکاسی با گوشی از یک شی می توانند از Bixby بپرسند که سوژه عکاسی چه بوده و از کجا می توان آن را خریداری کرد و حتی از Bixby بخواهند تا عکس هایی مشابه با آن شی را نمایش دهد.

گوشی های یاد شده دارای سه قابلیت امنیتی بیومتریک بوده که عبارتند از حسگر اثرانگشت، اسکنرهای امنیتی و ابزار شناسایی چهره. به محض لمس دکمه Home ، دوربین چهره کاربران را تشخیص می دهد و اگر وی را مالک گوشی تشخیص دهد قفل آن را باز می کند.

یک ابزار جانبی دیگر عرضه شده همراه با این گوشی Samsung Dex است که گوشی های یاد شده را به رایانه رومیزی تبدیل می کند. برای این کار باید تنها گوشی را به ابزار مذکور متصل کرد تا در ادامه بتوان نمایشگر، صفحه کلید و موشواره را به گوشی متصل کرد.

گفتنی است گالکسی اس 8 دارای دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و دوربین عکاسی سلفی 8 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپ دراگون 835 با 4 گیگابایت رم و باتری 3000 میلی آمپری و گالکسی اس 8 پلاس هم دارای ویژگی های مشابه است. اما باتری آن 3500 میلی آمپری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه