English

رقابت‌ نخبگان ریاضی کشور از فردا آغاز می شود

از سوی دانشگاه علم و صنعت، چهلمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی از فردا چهارشنبه ۳ شهریور آغاز و تا روز شنبه ۶ شهریور ادامه دارد.

رقابت‌ نخبگان ریاضی کشور از فردا آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری موج، چهلمین مسابقه ریاضی دانشجویی ایران از فردا چهارشنبه تا شنبه ۳ تا ۶ شهریور با رقابت ۳۵ تیم دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور با میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران و همکاری انجمن ریاضی کشور برگزار خواهد شد.

این مسابقه در مواد «آنالیز ریاضی و توابع مختلط»، «جبر و جبر خطی» و «ریاضیات عمومی، ریاضیات گسسته و ترکیبیات، نظریه اعداد، احتمال» برگزار می شود و تیم‌های شرکت‌کننده متشکل از یک نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه به عنوان سرپرست و حداکثر ۵ نفر از دانشجویان دوره کارشناسی علوم ریاضی است.

آزمون‌های این رقابت در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۳ و ۴ شهریور از ساعت ۹ صبح آغاز و تا ساعت ۱۳ ادامه دارد. پس از برگزاری هر آزمون، کمیته علمی مسابقه اقدام به تصحیح اوراق خواهد کرد.

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات روز شنبه ۶ شهریور، از ساعت ۹ صبح با حضور دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، ‌ دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و سفیر کشور کره جنوبی در مجتمع امام خمینی(ره) دانشگاه علم و صنعت برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه