English

۸ میلیارد تومان از اعتبارات صندوق توسعه ملی برای تکمیل مجتمع آبرسانی شوش اختصاص یافت

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی خوزستان: برای توسعه شبکه پراکنده مجتمع آبرسانی بیت موزان، ۶۵ کیلومتر و برای مجتمع میان‌آب ۱۶ کیلومتر مناقصه گذاشته شده است.

۸ میلیارد تومان از اعتبارات صندوق توسعه ملی برای تکمیل مجتمع آبرسانی شوش اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری موج از خوزستان، درویشعلی کریمی ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات آب شرب روستایی این شهرستان که در دفتر فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: در سال جاری اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان برای تکمیل مجتمع‌های آبرسانی شهرستان شوش در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بیشترین مجتمع‌های آبرسانی استان در شهرستان شوش با تعداد چهار مجتمع است در حالی که شهرستان‌‌های دیگر استان یک یا دو مجتمع آبرسانی دارند.

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان با اشاره به شرایط نامناسب اعتبارات در سال گذشته تصریح کرد: در سال ۹۴ علاوه بر خشکسالی در ارتباط با آب، در حوزه اعتبارات نیز با خشکسالی و کمبود مواجه بودیم.

کریمی ادامه داد: برای تکمیل و احداثمجتمع‌های آبرسانی بیت‌موزان و میان‌آب، ۸ میلیارد تومان از اعتبارات صندوق توسعه اختصاص پیدا کرده است.

وی بیان داشت: پیش‌بینی ما برای تکمیل پروژه آبرسانی میان‌آب در خردادماه سال ۹۶ است اما نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم که در دهه فجر امسال بتوانیم این پروژه را تکمیل کنیم.

این مسؤول گفت: برای توسعه شبکه پراکنده مجتمع آبرسانی بیت موزان، ۶۵ کیلومتر و برای مجتمع میان‌آب ۱۶ کیلومتر مناقصه گذاشته شده است.

کریمی همچنین از ایجاد کارگروه ویژه برای رسیدن به یک شناسنامه جامع و شامل در حوزه آب روستایی شوش خبر داد و گفت: این کارگروه که به عنوان یک سند کارشناسی شده برای مدیریت در حوزه آبفار این شهرستان است از هفته آینده تشکیل می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه