English

خودروهای اروندی مخصوص مردم آبادان وخرمشهر هستند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: خودروهایی که از گمرک منطقه آزاد اروند ترخیص می شوند به مردم آبادان و خرمشهر تعلق دارد و مربوط به فرد اهوازی و یا دیگر شهرها نیست.

خودروهای اروندی مخصوص مردم آبادان وخرمشهر هستند

به گزارش خبرگزاری موج از خوزستان، اسماعیل زمانی صبح امروز(سه شنبه) در جلسه هماهنگی استقرار گیت های ورودی و خروجی منطقه آزاد اروند در محل سرسرای اجتماعات سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: هفته پیش زمانی که نیروی انتظامی برای شماره گذاری خودروهای پلاک اروند محدودیتی را به لحاظ احراز سکونت و هویت به عنوان پیش نیاز اصلی انجام این کار ایجاد کرده بود، گفتیم که ارائه کارت شهروند اروند بایستی ملاک ترخیص خودرو باشد.

وی اضافه کرد: کارت شهروندی بر اساس پرونده تشکیل شده برای صدور دارای عقبه اسنادی است که ثابت می کند دارنده کارت شهروندی فردی آبادانی، خرمشهری و ساکن این منطقه است و ارائه این کارت ضروری است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: خودروهایی که از گمرک منطقه آزاد اروند ترخیص می شوند به مردم آبادان و خرمشهر تعلق دارد و مربوط به فرد اهوازی و یا دیگر شهرها نیست، هر شهروند اروندی(آبادانی و خرمشهری) می تواند سالی یک خودرو پلاک اروند به نام خود ترخیص کند و این امتیاز تنها به مردم آبادان و خرمشهر تعلق دارد و مردم سایر شهرها چنانچه تمایل به استفاده از این امتیاز هستند باید خودرو را از شهروند آبادانی و یا خرمشهری خریداری کنند.

به گفته وی، ترخیص خودروهای پلاک اروند تنها توسط شهروندان آبادانی و خرمشهری امکان پذیر است و شرط و مبنای احراز این هویت نیز «ارائه کارت شهروندی» است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه محدوده تردد خودروهای پلاک اروند در حوزه منطقه آزاد مشمول قوانین مناطق آزاد است، گفت: تعیین حد تردد خودروهای پلاک اروند در سطح استان خوزستان بر عهده استاندار است و منطقه آزاد در این زمینه هیچ مسئولیتی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه