سرخط خبرها
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • انتقاد وزارت صمت به افزایش بالای قیمت خودرو توسط ایران خودرو
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده
  • ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال
  • نایب قهرمانی تیم‌های ملی در جام هاکی روی یخ روسیه
  • ترامپ مدعی شد بمباران مدرسه میناب و کشتار دانش‌آموزان کار ارتش آمریکا نبوده است
  • خلبان جنگنده آمریکایی: پهپادهای ایرانی با چینشی چون عروس دریایی و سفینه فضایی حرکت می‌کردند
  • شوک بزرگ برای جامعه اطلاعاتی آمریکا: خلبان جنگنده F-۱۵ ساقط شده در ایران برای اولین‌بار ازایران فاش کرد
  • تمهیدات حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در مسیرها و میعادگاه‌های وداع با قائد شهید امت
  • موی‌تای قهرمانی جهان؛ دو فینالیست و ۶ برنز سهم ایران

صنعت‌نفت آبادان به مصاف مس کرمان می رود

تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و مس کرمان در هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال، روز شنبه هفته آینده در حالی به مصاف هم می‌روند که می‌توان این دیدار را نبرد تحربه و جوانی دانست.

فوتبال
به گزارش خبرگزاری موج از خوزستان

،هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال در حالی از روز جمعه هفته جاری آغاز می‌شود که روز شنبه هفته آینده و در یکی از دیدارهای حساس، صنعت‌نفت آبادان تازه جان گرفته میهمان مس کرمانی است که در خانه به سختی امتیاز می‌دهد.

تیم فوتبال صنعت‌‍‌نفت آبادان در حالی میهمان مس کرمان است که برای حفظ رده دوم و نزدیک شدن به نساجی مازندران به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه نیاز مبرم دارد. این تیم با ادامه روند نتایج فوق العاده خود در لیگ پس از پیروزی یک بر صفر برابر تیم نود ارومیه امید زیادی برای شکست دادن مس در کرمان دارد، نفتی‌ها در حالی به دیدار مس کرمان می‌روند که تیم رقیب نیز هفته گذشته در بندرعباس برابر پالایش نفت متوقف شد.

صنعت‌نفت آبادان در بازی‌های اخیر با انگیزه و بی رحم نشان نداده و با کسب ۱۸ امتیاز از ۶ بازی اخیر موجی از شادی و امید را بین هواداران خود فراهم کرده و اکنون آنها امید زیادی به آینده این تیم در فصل جاری دارند.

در این هفته و روزی که تیم‌های بالای جدول مانند مس شهر بابک، هوادار، پارس جنوبی جم و سایپا رقیبان سرسختی دارند بهترین فرصت برای طلایی پوشان آبادانی است تا با پیروزی بر مس کرمان فاصله خود به نساجی را نزدیک و با تیم‌های پشت سر خود افزایش دهد.

۲ تیم در حالی یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته لیگ را برگزار می‌کنند که با توجه به نتایج هفته گذشته این تیم‌ها برابر حریفان خود حساسیت بازی را بالا برده، تساوی در این دیدار برای ۲ تیم کمتر از شکست نیست و باعث لغزش آنها در جدول رده بندی خواهد شد.

صنعت‌نفت آبادان که چند هفته جهنمی را برای حریفان خود ایجاد کرده این هفته آزمون چندان سختی دارد و باید به مصاف تیم آماده مس کرمان برود، هر چند مس شانس زیادی برای صعود ندارد اما برای تبدیل شدن به تیمی مدعی نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار دارد.

اما شاگردان سید سیروس پورموسوی در بازی‌های خارج از خانه بسیار جسورانه به میدان می‌روند و این دیدار فرصتی برای کسب هفتمین پیروزی پیاپی این تیم خواهد بود.

طلایی پوشان آبادانی باید در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته شانزدهم آماده پیکار با مس کرمان شوند، بازی حساسی که نتیجه آن علاوه بر ۲ تیم برگزار کننده، برای سایر تیم‌ها از جمله مس شهر بابک، هوادار تهران، سایپا و پارس جنوبی جم نیز حائز اهمیت است و زردپوشان آبادانی در صورت پیروزی می‌توانند در جدول رده‌بندی شرایط را برای خود بهبود ببخشد و زنگ خطر را برای دیگر تیم‌های بالای جدول به صدا درآورد.

زردپوشان آبادانی در ۱۵ بازی قبلی خود هفت برد، ۶ تساوی و ۲ شکست به دست آورده و با اندوختن ۲۷ امتیاز با تیم‌های نساجی مازندران، مس شهر بابک، سایپا و هوادار تهران در بالای جدول برای صعود به لیگ برتر رقابت خواهد کرد.

در آن سو مس کرمان در ۱۵ بازی قبلی خود پنج برد پنج تساوی و پنج شکست را برابر حریفان خود متحمل شده و جز تیم‌های میانه جدول به شمار می‌رود.

لیگ دسته اول شرایط عجیبی پیدا کرده و تیم‌های بالای جدول فاصله امتیازی کمی دارند و همین موضوع بازی‌های پیش رو را به شدت حساس کرده است، پورموسوی و تیمش پس از ۶ پیروزی پیاپی باید آماده بازی خارج از خانه مقابل مس کرمان شوند، دیداری که نتیجه آن نقش پررنگی در ادامه مسیر زردپوشان آبادانی خواهد گذاشت و نفتی‌ها برای باقی ماندن بین مدعیان چاره‌ای جز پیروزی ندارند.

حضور خشایار زبرجد و محسن سیفی در ۲ جناح نفت، در کنار طالب ریکانی و میلاد کندانی توان این تیم را در حمله تبدیل افزایش داده و به تیمی بی رحم تبدیل شده است.

صنعت‌نفت در فاز دفاعی شرایط خوبی به خود گرفته و در ۱۵ بازی قبلی خود هشت گل دریافت کرده که آمار خوبی به شمار می‌رود، با این حال بزرگترین چالش پورموسوی وینگرهای تیمش است.

یکی از بازیکنان تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: بازی آسانی برابر مس کرمان نداریم ولی برای کسب سه امتیاز شانس بالایی خواهیم داشت.

رضا علیاری افزود: ما در بازی‌های قبلی برابر حریفان نمایش قابل قبولی داشتیم و نتایج خیلی خوبی کسب کردیم و در کرمان برای ادامه روند پیروزی بازی خواهیم کرد.

مربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان نیز گفت: مس کرمان تیم دونده و محکمی است که در خانه جسورانه بازی می‌کند و سخت به حریفانش امتیاز می‌دهد.

محمد نوری بیان کرد: ما در این بازی برای برد به میدان خواهیم رفت تا پیروزی مهم فصل را به هوادارانمان هدیه کنیم.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه