سرخط خبرها
  • هشدار تداوم گرمای غیرمعمول در کشور
  • آغاز فعالیت ۱۰۱ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری در پایتخت
  • آغاز ثبت‌نام سفر اربعین در سامانه سماح از ۹ تیرماه
  • جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال یک‌طرفه شد
  • هیچ مجوزی برای کشت خشخاش صادر نشده است
  • مترو و اتوبوس در پایتخت تا ۱۹ تیر رایگان شد
  • تعطیلی میادین میوه و تره‌بار تهران در روز تاسوعا و عاشورا
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی ۳ نمره منفی دارد
  • فرودگاه عسلویه از شنبه ششم تیرماه جاری بازگشایی می‌شود
  • فریدزاده: «سفیر» باعث آشتی دادن قشر مذهبی با سینما شد
  • ادعای اکسیوس: محدودیت سفر تیم ملی ایران به آمریکا کاهش یافت
  • اینفانتینو: جام قهرمانی را با ترامپ به تیم قهرمان اهدا خواهیم کرد
  • رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶
  • سد کرج در آستانه سر ریز شدن
  • جملهٔ فارسی نخست‌وزیر پاکستان خطاب به پزشکیان، غم شما غم ماست
  • هشدار دادگستری تهران درباره پیامک‌های جعلی خدمات دولتی
  • بورس دوباره صعودی شد
  • اختلال گسترده در شبکه بانکی کشور
  • دانشمندان چینی پرینت سه‌بعدی‌ای اختراع کردند که فقط با نور، اشیا را در ۰.۶ ثانیه می‌سازد
  • مجله اشپیگل آلمان: ۹۲ درصد مردم اسرائیل، ایران را پیروز جنگ می‌دانند

استاندار خوزستان:

ظرفیت‌های منحصربه‌فرد خوزستان بستری ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری و توسعه صادرات است

استاندار خوزستان با اشاره به جایگاه ویژه اتاق‌های بازرگانی در تسهیل مبادلات تجاری، از حمایت همه جانبه استانداری از این نهادهای مؤثر در توسعه اقتصادی خبر داد. وی ظرفیت‌های بی‌نظیر استان در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و خدمات را فرصتی استثنایی برای جذب سرمایه‌گذاران و گسترش صادرات به بازارهای داخلی و منطقه‌ای عنوان کرد.

صادرات صنایع
به گزارش خبرگزاری موج از خوزستان

، سید محمدرضا موالی‌زاده در حاشیه بازدید از غرفه آبادان در نمایشگاه بین‌المللی ایران اکسپو ۲۰۲۵ که سه‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ماه برگزار شد، با تجلیل از سابقه درخشان تجار و فعالان اقتصادی استان، اظهار داشت: اتاق‌های بازرگانی آبادان، خرمشهر و اهواز همواره نقش محوری در ایجاد پیوند بین بخش‌های تولیدی و تجاری داشته‌اند.

استاندار خوزستان با اشاره به موقعیت استراتژیک استان در کریدورهای تجاری منطقه، خاطرنشان کرد: این مزیت جغرافیایی همراه با توانمندی‌های تولیدی، خوزستان را به مقصدی جذاب برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است.

موالی‌زاده با بیان اینکه توسعه صادرات از اولویت‌های برنامه‌های اقتصادی استان است، تصریح کرد: استانداری خوزستان از هر اقدامی که منجر به تقویت شبکه تجاری استان و ارتباط مؤثر با بازارهای جهانی شود حمایت می‌کند.

وی در پایان با تقدیر از زحمات فعالان اقتصادی استان، برای اعضای اتاق‌های بازرگانی خوزستان آرزوی موفقیت و بر عزم جدی استانداری برای رفع موانع پیش روی تجار و سرمایه‌گذاران تأکید کرد.

هفتمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگترین و مهم‌ترین رویداد صادراتی در جهت ارتباط با بازارهای بین‌المللی کشورمان روز ۸ اردیبشهت ماه با حضور شرکت هایی از بیش از یکصد کشور جهان در تهران آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه که تا دوازدهم اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست، فرصتی برای معرفی توانمندی های شرکت های ایرانی برای صادرات کالاها و خدمات فنی و مهندسی به اقصی نقاط جهان خواهد بود.

در جریان برگزاری این نمایشگاه بیش از ۲ هزار شرکت و نمایندگان آنها از کشورهای مختلف دنیا به تهران آمده اند تا ضمن آشنایی با توانمندی های جمهوری اسلامی ایران، اقدام به مذاکره و برقراری تعاملات تجاری با بزرگترین برندهای ایران در حوزه‌های صنعتی مختلف نمایند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در دوره هفتم نمایشگاه بیش از ۸۰۰ شرکت بزرگ ایرانی به مدت پنج روز محصولات و دستاوردهای خود را در معرض نمایش قرار می‌دهند.

همچنین با تاکید بر رویکرد شبکه‌سازی و تسهیل در تعاملات تجاری با کشورهای خارجی، این نمایشگاه میزبان ٢۵٠٠ تاجر از ١٠۶ کشور و مقامات از ٣٩ کشور جهان است و از مهمان دعوت شده به این رویداد تجاری می توان به دبیرکل D۸، دبیرکل اکو، دبیرکل آیورا و شانگهای اشاره کرد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه