English

بستر اجرای آموزش‌های مهارتی هوا فضا در خوزستان فراهم شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از بستر سازی برای برگزاری دوره‌های آموزش مهارتی در رشته "هوافضا"، برای نخستین بار در این استان خبر داد.

بستر اجرای آموزش‌های مهارتی هوا فضا در خوزستان فراهم شد
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

،شهرام ملایی هزاروندی بیان کرد: با ایجاد مرکز جوار و استفاده از ظرفیت کارگاه مراکز آموزش فنی و حرفه ای بخش دولتی و هواپیمایی کارون، آموزش در بخش هوا فضا و صنعت تعمیرات هواپیمایی اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به نقش کلیدی آموزش فنی و حرفه ای در تحقق توسعه اشتغال با راه اندازی این رشته آموزشی‌، ظرفیت و بستر اشتغال بسیار زیادی برای مهارت آموختگان ایجاد خواهد شد.

ملایی هزاروندی توضیح داد: تصمیم برای اجرایی شدن این آموزش‌ها در نشست تخصصی با مدیر منطقه‌ هواپیمایی‌ کارون دراستان خوزستان و بازدید دکتر محمد امین مکوندی مدیر کل امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ، معاونین و تعدادی از روسای مراکز از ظرفیت‌های آموزشی هواپیمای اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این نشست مقرر شد آموزش‌های مهارتی مورد اشاره با تعامل، همکاری بین بخشی و استفاده از توان حداکثری مربیان طرفین عملیاتی شود.

ملایی هزاروندی یادآورشد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان با ۵۵ مرکز آموزش دولتی و یک هزارو ۵۳۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در راستای توانمندسازی جوانان و مهارت جویان استان فعالیت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه