English

ضیافت افطار برای فرزندان کمیته امداد برپا شد

ضیافت افطاری برای ایتام و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد به میزبانی آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

ضیافت افطار برای فرزندان کمیته امداد برپا شد
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم گفت: اکرام ایتام، فقرا و نیازمندان یکی از وظایف اصلی مسلمانان در ماه مبارک رمضان است.

وی با اشاره به اینکه شب‌های قدر فرصتی مناسب برای یتیم نوازی و گره گشایی از مشکلات نیازمندان است افزود:  ماه مبارک رمضان، فضای معنوی مناسبی برای خدمت به ایتام و اکرام و اطعام فقرا است زیرا یکی از مصادیق روشن تقوا رسیدگی به اوضاع محرومان و اقشار کم بضاعت جامعه است.

 

فعالیت پایگاه‌های حامی یابی در شب‌های قدر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره خوزستان نیز با اشاره به اینکه طرح حامی یابی برای ایتام کمیته امداد همزمان با هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام در استان آغاز شده است گفت: این پایگاه‌ها در امکان مذهبی، مساجد و مکان‌های برگزاری مراسم شب قدر دایر است.

جمال شیبه اظهارکرد: در حال حاضر ۳۵ هزار یتیم و فرزند محسنین (فرزندان نیازمند غیر یتیم) زیر پوشش این نهاد هستند که کمیته امداد در قالب پویش «هر خوزستانی، حامی یک یتیم» پایگاه حامی یابی در شب‌های قدر تا عید فطر برپا می‌کند و امیدواریم با استفاده از ظرفیت این ماه مبارک بتوان حامیان بیشتری برای ایتام جذب کرد.

وی گفت: مردم خیّر و نیکوکار استان می‌ی‌توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌های حامی‌یابی، از طریق سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و همچنین ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۱ و یا تماس با ۰۶۱۳۳۳۳۳۴۱۵، با انتخاب فرزندان معنوی در طرح اکرام ایتام مشارکت و با کمک‌های مادی و معنوی خود از ایتام حمایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه