English

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان:

اجتناب مسافران نوروزی از حضور در مناطق ناامن/ استفاده از تمام ظرفیت‌ها به هنگام بارندگی

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان از آماده باش تمام دستگاه‌های اجرایی و امدادی استان به هنگام بارش باران خبر داد و گفت: از تمام هم استانی‌های عزیز و همچنین مسافران نوروزی درخواست داریم امروز و فردا از حضور در مناطق ناامن خودداری کنند.

اجتناب مسافران نوروزی از حضور در مناطق ناامن/ استفاده از تمام ظرفیت‌ها به هنگام بارندگی
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، محمد خانچی روز یکشنبه در مصاحبه ای اظهار داشت: در پی صدور هشدار قرمز بارندگی از سوی سازمان هواشناسی، جلسات مدیریت بحران تشکیل و وضعیت آمادگی دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت و همچنین وضعیت راه های استان را به صورت لحظه ای رصد خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به شدت بارش‌ها در روز دوشنبه، همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند، امکانات خود را پای کار آورده تا با کمترین مشکل روبه‌رو شویم.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه مدیریت سفرها باید متناسب با شرایط جوی باشد گفت: بیشترین میزان بارش در مناطق کوهستانی پیش بینی شده بنابراین عشایر استان باید به محیط‌های امنی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده منتقل شوند.

خانچی ادامه داد: پیش‌بینی‌های لازم برای مدیریت سدها انجام شده و در صورت نیاز و با مدیریت قبلی، رهاسازی آب از سدها انجام خواهد شد.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان خطاب به همه دستگاه‌های خدماتی، امدادی و اجرایی استان اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی، تمام مدیران خوزستان باید در محل کار خود حضور داشته باشند و همچنین در سایر شهرها مکان‌های مناسبی برای اسکان اضطراری مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی خانچی به اجتناب از سفرهای غیرضروری بین‌شهری و بین‌استانی تاکید کرد و گفت: در صورت بارندگی های شدید، پلیس از تردد خودروها جلوگیری می‌کند تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه