English

تا پایان مشکل آبگرفتگی در کنار مردم هستیم

دکتر ناصری با اشاره به تعهد و رسالت اجتماعی نیشکر، اظهار داشت: همگام با سایر نهادهای متولی، تا پایان مشکلات ناشی از آبگرفتگی در کنار مردم خواهیم بود و برای تسهیل شرایط در مناطق آبگرفته، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

تا پایان مشکل آبگرفتگی در کنار مردم هستیم
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

 به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر عبدعلی ناصری در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های تیم‌های عملیاتی نیشکر در هم‌افزایی و مشارکت با ستاد مدیریت بحران استانداری، بر به‌کارگیری همه امکانات این شرکت برای رفع مشکلات ناشی از آبگرفتگی تأکید کرد.

وی با اشاره به تعهد و رسالت اجتماعی نیشکر، اظهار داشت: همگام با سایر نهادهای متولی، تا پایان مشکلات ناشی از آبگرفتگی در کنار مردم خواهیم بود و برای تسهیل شرایط در مناطق آبگرفته، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از نخستین ساعات وقوع بارندگی‌های اخیر، با بسیج امکانات و تجهیزات خود، در قالب ستاد بحران و با استقرار تیم‌های عملیاتی در مناطق مختلف اهواز و شهرستان کارون، به یاری مردم شتافته است.

استاندار خوزستان نیز هم‌زمان با آغاز بارندگی‌ها از روز گذشته، از تمامی صنایع و دستگاه‌های اجرایی استان خواسته است به‌عنوان معین مناطق هشت‌گانه شهرداری اهواز و سایر شهرستان‌ها جهت رفع آبگرفتگی‌ها امکانات خود را بسیج کنند.

در پی هشدار سطح قرمز بارش باران از سوی اداره کل هواشناسی خوزستان، قرارگاه هماهنگی مدیریت بحران در استان تشکیل شده است. طبق اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان بارش باران تا فردا در استان تداوم دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه