English

۱۵ واحد‌صنفی متخلف در دزفول مهروموم شد

فرمانده انتظامی دزفول از مهروموم ۱۵ واحد صنفی اغذیه فروشی و رستوران متخلف در اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی در ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

۱۵ واحد‌صنفی متخلف در دزفول مهروموم شد
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، سرهنگ روح اله یاری زاده در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت صنوف در ماه مبارک رمضان، طرح کنترل و بازدید از واحد‌های صنفی به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان قرار گرفت.

 وی با اشاره به بازدید از واحد‌های صنفی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان دزفول تصریح کرد: ماموران در این رابطه با هماهنگی قضائی ۱۵ واحدصنفی اغذیه فروشی و رستوران را به دلیل عدم رعایت قوانین مربوط به فعالیت صنوف در ماه مبارک رمضان مهروموم کردند و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در ادامه خاطر نشان کرد: در این راستا ماموران به تعداد ۱۳۵ واحد صنفی تذکر لسانی و از ۸۰ واحد صنفی دیگر تعهد کتبی اخذ شد.

 سرهنگ یاری زاده در پایان با اشاره به اینکه متصدیان واحد‌های صنفی متخلف به همراه پرونده مربوطه به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و مجرمان، سبب قانونمداری میشود وامنیت را ارتقاء میدهد، شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، در اسرع وقت موضوع را به مرکز فوریت¬‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه