English

در اهواز؛

غرفه‌های عرضه کالا ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان برپا شد

غرفه‌های عرضه میوه و آجیل و خشکبار، شیرنی و نان و گل و گیاه ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان در مناطق شهری اهواز راه اندازی شده است.

غرفه‌های عرضه کالا ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان برپا شد
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، مدیرعامل سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اهواز با اشاره به راه‌اندازی غرفه‌های عرضه کالا ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان در ۴ منطقه اهواز، گفت: تاکنون ۴ غرفه عرضه میوه به قیمت تعاونی، آجیل و خشکبار، شیرنی و نان و گل و گیاه راه‌اندازی شده‌اند.

میثم ایل‌اسکندری ساعت فعالیت این غرفه‌ها را همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۳ اعلام کرد و افزود: این غرفه‌ها در کیانپارس، محدوده بین خیابان‌های ۱۵ و ۱۶، زیر پل مدافعان حرم (پل بین میدان جوادالائمه و پل روگذر)، میدان امام‌زاده در کوی ملت و در محدوده پارک شهدای غواص در منطقه گلستان فعال هستند.

وی با اشاره به راه‌اندازی ۴ غرفه دیگر تا قبل از عید نوروز، گفت: ۴ غرفه دیگر در بلوار انقلاب در نزدیکی اداره پزشکی قانونی، میدان راه‌بند، روبه‌روی پارک شهربازی و در مجاورت سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز راه‌اندازی می‌شوند.

به گفته ایل اسکندری؛ محصولات میوه در این غرفه‌ها با ۲۰ تا ۲۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شوند و در صورت همکاری تعاون روستایی و جهاد کشاورزی، از اول ماه مبارک رمضان، مرغ و گوشت قرمز نیز در این غرفه‌ها عرضه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه