English

برای حفظ منافع ملی باید رأی بدهیم

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: انتخابات تنها مسیر حفظ منافع ملی است پس باید مثل یک تکلیف الهی اول صبح به آن عمل کنیم.

برای حفظ منافع ملی باید رأی بدهیم
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، حجت‌الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد در حاشیه رأی دادن در مسجد جواد‌الائمه اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت در انتخابات و این جشن ملی وظیفه شرعی و تکلیف الهی است، همان‌گونه که نماز امر خداوند است و باید به تکلیف خود عمل کنیم و آن را اول وقت بخوانیم، شرکت در مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور و رأی دادن باید در اول وقت انجام شود.

وی افزود: همان‌گونه که در هشت سال دفاع مقدس، مردم ایران در صحنه حضور داشتند و از خاک ایران اسلامی دفاع کردند، باید برای لبیک به مقام معظم رهبری و قدردانی از رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت در انتخابات شرکت کنیم و رأی دهیم.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد ادامه داد: سه تکلیف برای انتخابات بر دوش ما است، اول اینکه خود در انتخابات شرکت کنیم و رأی دهیم، دوم اینکه دیگران را به رأی دادن تشویق کنیم و  سوم اینکه فرد اصلح را انتخاب کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان اضافه کرد: باید به انتخابات به‌عنوان تکلیف الهی نگاه کنیم، گلایه‌ها را کنار بگذاریم و با دیدگاه ملیتی و منافع ملی و به دور از نگاه قومیتی در این جشن ملی و رویداد سیاسی کشور شرکت کنیم، اگر مطابق شاخصه‌های مدنظر رهبری رأی دهیم، بدون شک خوزستان به استانی نمونه تبدیل خواهد شد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه تنها مسیر حفظ منافع ملی، انتخابات است، گفت: توصیه می‌شود اول وقت در انتخابات شرکت کنیم و رأی خود را صندوق‌ها بیندازیم، همان‌گونه که نماز را اول وقت می‌خوانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه