English

حضور در انتخابات یک وظیفه ملی است

فرماندار معاون استاندار خوزستان و ویژه آبادان گفت: حضور حداکثری در انتخابات دشمن را ناامید و نظام را قدرتمندتر خواهد کرد.

حضور در انتخابات یک وظیفه ملی است
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، احسان عباسپور پنحشنبه در گفت‌وگوی رسانه ای اظهار کرد: حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه ملی و از مهمترین وظایف تک تک ما است و انتظار داریم قشر فرهیخته دانشگاهی حضوری درخور و در شأن در این انتخابات داشته باشند.

وی افزود: از زمان پیروزی انقلاب، کشور همواره هدف هجمه‌ها و تحریم‌های شکننده و ظالمانه دشمنان بوده و مردم با مشارکت حداکثری در صحنه‌های حمایت از نظام و ولایت، ایستادگی و عدم سازش خود را به رخ یاوه گویان و استکبار جهانی کشانده‌اند.

فرماندار ویژه آبادان حضور حداکثری مردم را یک شاخص و تعیین کننده مهم در برنامه سازی و تصمیم گیری‌های دشمن دانست و گفت: مردم در نظام اسلامی حرف اول و آخر را با حضوری پر شور در این دوره از انتخابات به دشمن خواهند زد.

عباسپور اظهار کرد: مردم یکی از ۲ رکن نظام هستند و این مردم بودند که انقلاب کردند و جمهوری اسلامی را انتخاب نمودند و به رغم همه مشکلات پشت این نظام ایستاده‌اند.

عباسپور بیان کرد: تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه همگانی است و برای حضور حداکثری مردم در انتخابات هر فرد با هرگونه ظرفیت و توانایی که دارد شهروندان را به تاثیرگذاری و مشارکت در سرنوشت خودشان ترغیب کند.

وی با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت عموم در انتخابات گفت: دشمن همواره تمام تلاش خود را به کار بسته تا انتخابات را کم‌رنگ کند، در حالی‌ که این رویداد بزرگ ملی در تقویت نظام اسلامی بسیار اثرگذار خواهد بود و بنابراین مشارکت مردم مهم‌ترین اصل در برگزاری انتخابات است.

عباسپور افزود:برگزاری انتخابات سالم، پرشور با حضور حداکثری مردم مهمترین راهبرد دولت است که اجرایی شدن این رویکرد در شهرستان هدف گذاری شده و به صورت جدی دنبال می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه