English

رشته سوارکاری مغفول نماند

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان توجه به رشته سوارکاری در برخی از نقاط استان را ضروری دانست و گفت: علاقه به این رشته در چند شهر استان بسیار گسترده و وسیع بوده و در برخی رشته ها حرف اول را در کشور می‌زند.

رشته سوارکاری مغفول نماند
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، حمید بنی تمیم روز چهارشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات سوارکاری خوزستان با بیان اینکه در چند سال اخیر اقدامات ارزشمندی در این رشته انجام شده است افزود: از هیات جدید انتظار داریم که به هیات های شهرستانی سرکشی بیشتری داشته باشد و نقاط ضعف و قوت هر شهر را شناسایی کند.

وی با بیان اینکه برخی از شهرهای استان در سوارکاری شاخص هستند که باید به طور ویژه به آنها نگاه شود افزود: احداث پیست در برخی از نقاط استان جزو اولویت های این رشته بود و تاکنون اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در اهواز زمین مناسبی برای احداث پیست در نظر گرفته شده که سند مالکیت آن باید به هیات سوارکاری تعلق بگیرد همچنین در شهرستان شوشتر ۸۳ هکتار و در شهرستان شوش زمینی به مساحت ۴۳ هکتار برای احداث پیست مدنظر است.

وی افزود: باید با همدلی و برنامه ریزی و استفاده از تمام ظرفیت ها، کارها را پیش ببریم همچنین نسبت به برگزاری دوره های آموزشی اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

بنی تمیم گفت: با توجه به اعتبار اندک ورزش خوزستان در چند سال اخیر، باید این موضوع را به عنوان یک مطالبه جدی از طریق کاندیدا پیگیری کرد لذا اگر پیشرفت استان و شهر ما مهم است باید به افراد توانمند رای داده شود.

وی افزود: یکی از ایرادات ورزش کشور واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی است که باید از طریق نمایندگان برطرف شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: متاسفانه اعتبار ورزش استان در سال جاری، پنج میلیارد ریال بوده و با آنچه از ما توقع دارند همخوانی ندارد که انتظار داریم به این موضوع نگاه ویژه ای شود.

بر اساس این گزارش در حال حاضر ۲۴ هزار خوزستانی در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنند.

اکنون بیش از ۶ هزار راس اسب در خوزستان موجود بوده و این استان قطب اسب عرب کشور به شمار می رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه