English

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان؛

توسعه شهرک های صنعتی با ساخت ۱۳طرح عمرانی انجام می شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: ۱۱۳ طرح عمرانی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در دست ساخت است.

توسعه شهرک های صنعتی با ساخت ۱۳طرح عمرانی انجام می شود
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، علی مهدی‌پور اظهار کرد: ۶ طرح صنعتی از این تعداد به ارزش یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال در استان بهره‌برداری شدند.

وی گفت: رسالت و وظیفه اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی، ایجاد بستر و زیرساخت‌های لازم از جمله تامین آب، برق، گاز، مخابرات در شهرک‌های صنعتی برای ارائه خدمات به سرمایه گذاران و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت واحد‌های تولیدی است.

مهدی‌پور با اشاره به طرح‌های عمرانی و صنعتی بهره‌برداری شده در استان و رونق طرح‌های عمرانی در شهرک‌های صنعتی افزود: تامین شبکه آب پایدار شهرک صنعتی رامهرمز و تامین شبکه روشنایی ناحیه صنعتی مربچه رامهرمز با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال انجام شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان ادامه داد: شهرک صنعتی شوش در فصل تابستان با کمبود آب مواجه بود که با حفر چاه این مشکل برطرف گردید و مشکل تامین آب واحد‌های تولیدی این شهرک حل شد.

وی اتصال شبکه گاز سراسری و احداث شبکه روشنایی را از دیگر طرح‌های عمرانی در این شهرک نام برد.

مهدی‌پور با اشاره به افت فشار آب در ناحیه صنعتی شاوور افزود: این ناحیه صنعتی با افت فشار آب روبرو بود که برای رفع این مشکل مخزن بتنی آب با ظرفیت یک هزار متر مکعب تاسیس شد و طرح‌های اجرا شده در شوش و شاوور با اعتباری بالغ بر ۳۴۵ میلیارد ریال به سرانجام رسید.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان ادامه داد: یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی شوش با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۲۵ نفر بهره‌برداری شد.

مهدی‌پور گفت: همچنین واحد صنعتی زیگورات چوب واقع در شهرک صنعتی شوش نیز با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۸۰ نفر و یک واحد تولیدی در ناحیه صنعتی شاوور با اعتبار یک هزار میلیارد ریال و یک واحد صنعتی تولید خوراک دام بر پایه علوفه نیز افتتاح شدند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان ایجاد نواحی صنعتی در مناطق شمالی و محروم استان را در ایجاد اشتغال بسیار اثرگذار دانست.

وی گفت: ایجاد نواحی صنعتی چنانچه مطابق با ظرفیت‌های مناطق برنامه‌ریزی شود می‌تواند موجب افزایش تولید شود.

مهدی‌پور با اشاره به ایجاد ناحیه صنعتی تمبی در مسجد سلیمان افزود: این ناحیه صنعتی در ۳۷ هکتار تاسیس شده که ظرفیت ایجاد ۴۱۵ کارگاه با اشتغال ۸۰۰ نفر را دارد.

۷۳ ناحیه و شهرک صنعتی در استان خوزستان وجود دارد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه