English

از شنبه:

خوزستان بارانی می شود

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه بارشی از اواخر روز شنبه هفته آینده وارد استان می‌شود و با رگبار و رعد و برق همراه است.

خوزستان بارانی می شود
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

،  محمد سبزه زاری روز پنجشنبه بیان کرد: این سامانه تا اواسط روز دوشنبه سبب رگبار و رعد وبرق وزش بادهای متوسط، تندباد لحظه‌ای به ویژه در نیمه جنوبی، احتمال بارش برف در ارتفاعات و ریزش تگرگ در برخی نقاط استان خواهد شد.

وی افزود: براساس نقشه‌های پیش‌یابی تا اواسط روز شنبه جوی نسبتا پایدار برای استان قابل انتظار است که سبب افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی استان خواهد شد.

سبزه زاری ادامه داد: تا روز شنبه روند افزایش دما درسطح استان پیش‌بینی می‌شود و همچنین شمال خلیج فارس طی امروز و فردا در برخی از ساعات نیمه مواج است.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته امیدیه با ۲۲ و ایذه با ۰.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده اند و حداکثر دمای اهواز به ۲۱.۵ و حداقل به ۷.۸ درجه سانتیگراد رسیده است.

بر اساس این گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان روز گذشته در اطلاعیه‌ای نسبت به ورود سامانه بارشی و رعد و برق از اوایل هفته آینده در استان هشدار سطح زرد صادر کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه