English

اکران همزمان ۱۶ فیلم در چهل‌ و دومین دوره جشنواره فیلم فجر خوزستان

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اکران همزمان ۱۶ فیلم چهل‌ و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در این استان خبر داد و گفت: این آثار از ۱۶ تا ۲۳ بهمن در پنج سینمای خوزستان نمایش داده می‌شوند.

اکران همزمان ۱۶ فیلم در چهل‌ و دومین دوره جشنواره فیلم فجر خوزستان
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، سید امین سپهریان، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان  در جمع خبرنگاران از میزبانی پنج سینما در جشنواره فیلم فجر خوزستان خبرداد و اظهار کرد: سینما هلال، ساحل و اکسین در اهواز و سینما نخل خرمشهر و سینما مهر آبادان میزبان ۱۶ فیلم فجر در خوزستان هستند.

وی عنوان کرد: خوزستان از جمله‌ استان‌هایی است که بیشترین تعداد سینما را برای اکران فیلم فجر به خود اختصاص داده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: فروش بلیط برای استان‌ها به صورت برخط از طریق سامانه‌های تهیه بلیط آغاز می‌شود و بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره امسال چهار سامانه آی‌ تیک (iticket.ir)، ایران‌ تیک (irantic.com)، سینماتیکت (cinematicket.org) و گیشه هفت (gisheh۷.ir)، عرضه بلیط های جشنواره را برعهده دارند.

سپهریان به برگزاری نشست های نقد و بررسی فیلم با حضور کارگردانان و هنرمندان خوزستانی در کنار اکران فیلم اشاره کرد و ابراز داشت: ۱۶ فیلم مشخص شده برای استان‌ ها به انتخاب جشنواره بوده‌ اند.

گفتنی است، چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ به دبیری مجتبی امینی برگزار می‌شود و ۲۲ اثر در بخش رقابتی آن حضور دارند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه