English

همزمان با سراسر کشور:

۱۷۷ کلاس درس در خوزستان افتتاح شد

۱۷۷ کلاس درس در قالب ۳۹ مدرسه در خوزستان با حضور رییس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس همزمان با سراسر کشور در دومین روز از دهه مبارک‌فجر افتتاح شد.

۱۷۷ کلاس درس در خوزستان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان روز جمعه در آیین افتتاح ۱۷۷ کلاس درس که به صورت نمادین در مدرسه ۶ کلاسه خیرساز کوی سیاحی اهواز برگزار شد، بیان کرد: امروز ۹۵۰ فضای آموزشی در کشور با حضور رییس جمهور افتتاح شد که سهم خوزستان از این تعداد ۱۷۷ کلاس درس است.

محمد سعیدی‌پور ادامه داد: در حال حاضر ۴۶۰ فضای آموزشی با یکهزار و ۸۰۰ کلاس درس در خوزستان در دست ساخت است.

وی از افتتاح هزار و ۱۰۰ کلاس درس طی یکسال اخیر در استان خبر داد و اظهار کرد: دولت سیزدهم تجلی مدرسه‌سازی در خوزستان است و با حمایت‌های دولت و مشارکت خوب خیران شاهد روند مطلوب مدرسه‌سازی در استان هستیم.

سعیدی‌پور با بیان اینکه خیران مدرسه ساز خوزستان در چند سال اخیر رتبه نخست مدرسه سازی را در کشور کسب کردند، تصریح کرد: خیران مدرسه ساز استان امسال هفت هزار میلیارد ریال متعهد به ساخت مدرسه شدند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان نیز گفت: یکی از مهم ترین اهداف آموزش و پرورش خوزستان توجه جدی به مسائل آموزشی دانش‌آموزان است.

عبدالله حبیبی ادامه داد: ارتقای نمرات میانگین و افزایش قبولی دانش‌آموزان استان در کنکور از برنامه‌های با اولویت مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه