English

۳۹ هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی در خوزستان رفع تصرف شد

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف ۳۹ هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی به ارزش بیش از ۲۶۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان خبر داد.

۳۹ هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی در خوزستان رفع تصرف شد
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، فریدون عبادی از رفع تصرف ۳۹ هزار و ۷۰ مترمربع از اراضی ملی و دولتی در خوزستان در دی ماه سال جاری اظهار کرد: یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن، با سازماندهی نیروهای در اختیار، ضمن اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی و پیشگیری از وقوع تصرفات، نسبت به رفع تصرفات و تعرضات از اراضی تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن، اجرای احکام قضایی و بازگشت به وضع سابق اقدام کرده است.

وی افزود: در راستای اجرای آیین‌نامه اجرایی قانون زمین شهری و اجرای احکام رفع تصرفات از اراضی با حضور نیروهای یگان حفاظت و همکاری مراجع قضایی و همکاران انتظامی ۳۹ هزار و ۷۰ مترمربع از اراضی ملی آزادسازی شد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ارزش ریالی این رفع تصرفات را ۲۶۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: صیانت از اراضی ملی خط قرمز اداره کل راه و شهرسازی استان است و با تمام قوا از اراضی ملی به عنوان میراث ماندگار نسل‌های آینده حفاظت می‌کنیم.

عبادی بیان کرد: یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در استان خوزستان به‌طور مداوم و شبانه‌روزی تصرف‌ها و تعرض‌های احتمالی به اراضی دولتی را رصد کرده و در صورت اقدام به تخلف به‌طور قانونی موضوع را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه