English

خوزستان میزبان مسابقات بین‌المللی بوکس شد

رییس هیات بوکس خوزستان گفت: استان خوزستان رقابت های بین المللی بوکس را میزبانی می کند.

خوزستان میزبان مسابقات بین‌المللی بوکس شد
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، مهرداد زنگنه منش رییس هیات بوکس خوزستان اظهارکرد: طی هماهنگی با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان مقرر شد، اسفندماه میزبان این رویداد بین المللی در استان باشیم. خوزستان پس از هشت سال مجددا میزبان مسابقات بین المللی بوکس خواهد شد.

وی با اشاره به کشورهایی که در این رقابت ها شرکت خواهند کرد، ادامه داد: عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، کویت و پاکستان از جمله کشورهای خارجی هستند که در این مسابقات شرکت می کنند. همچنین ۶ تیم ایرانی نیز حضور خواهند داشت.

رییس هیات بوکس خوزستان همچنین عنوان کرد: مطمئنا حضور بوکسورهای خارجی در استان مهم باعث انگیزه در بین علاقه مندان به این رشته می شود و هم در جذب علاقه مندان به رشته بوکس نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: تصمیم داریم در حاشیه همین رقابت ها کلاس های بین المللی داوری و مربیگری تک ستاره را برگزار کنیم. برگزاری این کلاس ها باعث می شود جامعه داوری ایران و مربیگری ایران پیشرفت های خوبی داشته باشند. ضمن این که اگر مربی یا داوری بخواهد خارج از ایران در این کلاس ها شرکت کند، متحمل هزینه های زیادی می شود ولی ما با برگزاری این کلا ها هم از خروج منابع مالی از کشور جلوگیری می کنیم و هم داوران و مربیان ما با یک سوم هزینه می توانند در این کلاس ها در خود ایران شرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه