English

رییس هیات نجات غریق خوزستان:

طرح جامع ایمن‌سازی سواحل رودخانه‌های رونمایی شد

رییس هیات نجات غریق و غواصی خوزستان گفت: با حضور رییس فدراسیون در استان از طرح جامع ایمن سازی سواحل رودخانه های خوزستان به منظور کاهش غرق شدگی رونمایی می شود.

طرح جامع ایمن‌سازی سواحل رودخانه‌های رونمایی شد
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، امید جشان زاده گفت: خوزستان به مدت سه روز و در شهرهای اهواز، دزفول و شوشتر میزبان رئیس فدراسیون و روسای نجات غریق استان‌های ساحلی خواهد بود؛ رونمایی از طرح جامع ایمن سازی سواحل رودخانه های استان خوزستان به منظور کاهش غرق شدگی از جمله برنامه های مدنظر با حضور رییس فدراسیون است.

وی بیان کرد: همچنین نشست هم اندیشی نجات غریق ساحلی چهارم تا ششم بهمن ماه به میزبانی استان خوزستان برگزار خواهد شد؛ در این جلسه تجهیزات و وسایل ایستگاه های نجات غریق به ۶ شهر ساحلی تحویل داده می شود.

 رییس هیات نجات غریق و غواصی خوزستان گفت: طرح جامع ایمن سازی ایستگاه های شنا در رودخانه های استان خوزستان که توسط هیات نجات غریق خوزستان آماده شده است نیز به عنوان یک پژوهش ملی در این جلسه ارائه خواهد شد. ضمن این که با تصویب و اجرا شدن این طرح بیش از ۲۰۰ نفر نجات غریق در سواحل مشخص رودخانه ای(شناگاه) مشغول به کار خواهند شد.

وی با بیان این که هدف از اجرای این طرح، کاهش آمار غرق شدگی و توسعه و ایمن سازی فضای ورزشی تفریحی در جامعه خواهد بود، ادامه داد: جا دارد از حمایت های بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و حیدری رئیس فدراسیون تشکر کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه