English

۳ هزار دستگاه وسایل گرمایشی بین مددجویان کمیته امداد خوزستان توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۳ هزار دستگاه وسایل گرمایشی با مشارکت قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه خوزستان تهیه شده و میان مددجویان تحت حمایت این نهاد در حال توزیع است.

 3 هزار دستگاه وسایل گرمایشی بین مددجویان کمیته امداد خوزستان توزیع شد
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، جمال شیبه امروز در جمع خبرنگاران  با تاکید بر اینکه توزیع لوازم گرمایشی با هدف تأمین بخشی از اقلام ضروری نیازمندان انجام می‌شود، افزود: 3 هزار دستگاه وسایل گرمایشی شامل بخاری و آبگرمکن با مشارکت نیکوکاران و قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه خوزستان تهیه و بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان با اولویت خانواده‌های ساکن در مناطق محروم و روستایی توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمک به تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان یکی از برنامه‌های کمیته امداد است، گفت: هر ساله با شروع فصل سرد سال تعدادی لوازم گرمایشی به نیازمندان و مددجویان مناطق محروم و سردسیر اهدا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان یادآور شد: خدمات کمیته امداد بر اساس نیازسنجی انجام شده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود به ویژه بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی و هم‌افزایی خیران حقیقی و حقوقی به مددجویان تحت حمایت عرضه می‌شود.

شیبه گفت: خیران می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به دفاتر امداد یا مراکز نیکوکاری با مشارکت ارزشمند خود در تهیه و توزیع اقلام گرمایشی لبخند محبت و مهربانی بر لبان نیازمندان بنشانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه