English

استاندار خوزستان:

امکان تقلب در انتخابات صفر است

استاندار خوزستان بر ضرورت مشارکت همگانی در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: با وجود دستگاه‌های نظارتی, تقلب در انتخابات محال است ولی امکان تخلف‌هایی وجود دارد که برخورد لازم در این خصوص صورت می‌گیرد.

امکان تقلب در انتخابات صفر است
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، علی اکبر حسینی محراب روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: مردم خوزستان بصیر هستند، حوادث را تجزیه و تحلیل می‌کنند و تصمیمات آنها بر مبنای تکلیف الهی و ملی است تا انتخاباتی پرشور رقم بزنند.

وی به تقویم انتخابات اشاره کرد و افزود: مراحل پیش ثبت نام و بررسی صلاحیت‌ها انجام شده و حدود یکهزار و ۳۸۰ نامزد ثبت نام شدند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه انتخابات گذشته به منظور رفع نواقص بررسی و آسیب شناسی شدند، گفت: با توجه به اینکه فیبر نوری به برخی صندوق‌ها در روستاهای خوزستان متصل نبود با قراردادی که با مخابرات امضا شده قرار است فیبر نوری به ۳۰ روستا متصل شود.

حسینی محراب درخصوص صندوق سیار استان خوزستان نیز اظهارکرد: ۱۰ درصد صندوق‌های سیار را کاهش داده و با صندوق های ثابت جایگزین کرده‌ایم که در مجموع تعداد صندوق‌های استان با افزایش ۱۲ درصدی همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: سه هزار و ۵۵۱ شعبه اخذ رای در استان خوزستان در نظر گرفته شده و تیم انتخابات و بازرسی مشخص شده است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه تمام فرمانداران در نشست‌های آموزشی شرکت و توجیه شدند، گفت: تقلب در انتخابات ایران با وجود دستگاه‌های نظارتی محال است؛ تخلفاتی وجود خواهد داشت که این تخلفات نیز با وجود کارت ملی به حداقل می‌رسند.

وی با بیان اینکه با پنج مدرک امکان رای دهی فراهم است، افزود: انتخابات در آبادان به عنوان پایلوت به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

حسینی محراب بیان کرد: نمایندگان تمام طیف‌ها و جناح‌ها در انتخابات حضور دارند و همه جریان‌ها و متنفذان باید برای ایجاد انگیزه جهت شرکت تمام عیار در انتخابات مشارکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه ۲ میلیارد نفر در کره‌زمین در انتخابات کشورهای مختلف شرکت می‌کنند، ادامه داد: مسوولان باید توجه داشته باشند که رای مردم، حق الناس است.

استاندار خوزستان اظهار امیدواری کرد در انتخابات پیش رو نمایندگانی قوی، باتجربه، فسادستیز و آزادی خواه انتخاب شوند تا مجلس قوی و در نهایت دولتی قوی داشته باشیم.

وی افزود: دولت زمینه را برای همه نامزدها فراهم می‌کند ولی از هیچ طیفی حمایت نخواهد کرد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه