English

تقدیر وزیر ورزش و جوانان از خادم علی تهذیبی رئیس اداره دزفول + عکس

وزیر ورزش و جوانان از خادم علی تهذیبی رییس اداره دزفول به پاس تلاش های بی وقفه او در افتتاح، کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی 16 پروژه عمرانی به ارزش بالغ بر 120 میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت تقدیر کرد.

تقدیر وزیر ورزش و جوانان از خادم علی تهذیبی رئیس اداره دزفول + عکس
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با ارسال لوح سپاس از خادم علی تهذیبی(رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول) قدردانی کرد.

این تقدیر به پاس تلاش های بی وقفه خادم علی تهذیبی در توسعه زیر ساخت های ورزش شهر و روستا با برگزاری آیین افتتاح، کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی 16 پروژه عمرانی به ارزش بالغ بر 120 میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت انجام شد. 

پیش از این نیز سید حمید سجادی وزیر اسبق وزارت ورزش و جوانان از خادم علی تهذیبی به دلیل زحمت های او در  بهره برداری از 14 پروژه عمرانی به ارزش 51 میلیارد تومان به مناسبت چهارم خرداد روز ملی مقاومت و پایداری مردم دزفول تجلیل به عمل آورده بود.

لازم به ذکر است که تهذیبی دانش آموخته دکتری روابط بین الملل، کارشناس ارشد مدیریت ورزش و شاغل در وزارت ورزش و جوانان است که علاوه بر سوابق قهرمانی، مربیگری و باشگاه داری در رشته های رزمی، مسوولیت هایی همچون مشاور معاون وزیر، معاون مالی اداری اداره کل خوزستان، ریاست ورزش و جوانان اداره شهرستان های بندر آبادان، بندر ماهشهر، بندر امام(ره) و ورامین را به همراه مدیریت هیات های استانی کونگ فو، قایقرانی و بیماران خاص منطقه آزاد اروند در کارنامه خود دارد.

بر این اساس تهذیبی ضمن تقدیر ویژه از حمایت های ارزنده سید احمد آوایی نماینده پرتلاش دزفول، از مجموعه های نهاد ریاست جمهوری، وزارت ورزش و جوانان، وزارت نفت، وزارت دفاع، بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی، شرکت اسکان ایران، استانداری خوزستان، سازمان برنامه و بودجه خوزستان، اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، فرمانداری ویژه دزفول، بخشداری ها، شهرداری ها، دهیاری ها و خیرین ورزش یار و همکاران خود در اداره دزفول قدردانی نمود.

تقدیر نامه وزیر ورزش از آقای تهذیبی

ورزش دزفول

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه