English

اختصاص یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به مناطق حاشیه اهواز

استاندار خوزستان گفت: وزیر نفت در جریان سفر به خوزستان متعهد شده است یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توانمندسازی مناطق حاشیه اهواز تا دو سال آینده اختصاص دهد.

اختصاص یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به مناطق حاشیه اهواز

به گزارش خبرگزاری موج از خوزستان، غلامرضا شریعتی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: وزیر نفت تقبل کرده است که امسال و سال آینده برای توانمندسازی مناطق حاشیه اهواز یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص دهد که بر این اساس مقرر شد طرح های اولویت دار خود را معرفی کنیم.

وی افزود: این توافق در جریان سفر بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت به خوزستان در زمان آتش سوزی پتروشیمی بوعلی حاصل شده است.

شریعتی اضافه کرد: وزیر نفت در این سفر پذیرفت که اعتبار چند طرح در غرب کارون در مناطق دشت آزادگان، دارخوین، هویزه و خرمشهر را تامین کند ولی هنوز رقم این طرح ها مشخص نشده است.

وی با اشاره به طرح پیشنهاد بهبود وضعیت راه های مسجدسلیمان از اعتبارات وزارت نفت تصریح کرد: معتقدیم که مسجدسلیمان حق زیادی به گردن کشور و نفت دارد و راه های این شهرستان با مشکل جدی مواجه است ولی وزیر نفت این پیشنهاد را نپذیرفت و در نهایت قرار شد نامدار زنگنه ظرف دو هفته آینده نظر خود را درباره پیشنهاد دیگر ما مبنی بر تعهد پرداخت ۳۰ درصد از هزینه بهبود راه های مسجدسلیمان و رفع نقاط حادثه خیز اعلام کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه