English

هواشناسی خوزستان نسبت به وزش باد و گرد و خاک در هفته جاری هشدار داد

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به تغییرات فشار هوا، افزایش سرعت باد و وقوع گرد و غبار محلی از عصر پنجشنبه هفته جاری در خوزستان هشدار سطح زرد صادر کرد.

هواشناسی خوزستان نسبت به وزش باد و گرد و خاک در هفته جاری هشدار داد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه آمده است: نوع مخاطره شامل وزش باد متوسط تا شدید، خیزش گرد و غبار موقت و محلی، در ساعاتی از بعدازظهرها در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی خوزستان است که تا اواسط وقت یکشنبه آینده ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: استقرار توده هوای گرم  تا روز پنجشنبه در خوزستان تداوم خواهد داشت و در این مدت جریانات جنوبی به تناوب سبب افزایش رطوبت و وقوع پدیده شرجی در  مناطق جنوبی، غربی و مرکز استان خواهد شد؛  از روز جمعه با شمالی شدن جریانات جوی به تدریج کاهش نسبی دما و رطوبت پیش بینی می‌شود.

محمد سبزه زاری افزود: تا اواخر وقت امروز سه‌شنبه افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده و خفیف در ارتفاعات شرقی و شمال شرقی خوزستان دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته بستان با ۴۹.۷ و  ایذه با ۲۲.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را در خوزستان داشتند. حداکثر دمای اهواز در این مدت ۴۹.۱ و حداقل ۲۹.۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه