English

سفید پوش عنوان کرد:

شهید تقی زاده در آرامگاه ابدی خود آرام گرفت

پیکر سرهنگ دوم شهید مسلم تقی زاده از شهدای نیروی انتظامی استان خوزستان روز شنبه در امیدیه تشییع شد.

شهید تقی زاده در آرامگاه ابدی خود آرام گرفت

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سرهنگ دوم مسلم تقی زاده روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در مبارزه با قاچاق کالا در امیدیه به شهادت رسید.

پیکر این شهید والامقام صبح امروز در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان امیدیه با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از همرزمان آن شهید تشییع و بدرقه شد.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان در مراسم تشییع پیکر این شهید نظم و امنیت اظهار داشت: امروز مجموعه انتظامی افتخار این را دارد که در سال جاری ۲ شهید را به دشت شهدای فراجا تقدیم کرده است.

سرهنگ حجت اله سفیدپوست افزود: یک ماه پیش شهید "رفیع زاده" در راستای عملیاتی علیه سارقان مسلح به فیض شهادت رسید و امروز هم شهید والامقام سرهنگ "مسلم تقی زاده" که در حین انجام وظیفه برای کنترل مبادی مبارزه با قاچاق کالا به صورت ناجوانمردانه و مظلومانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد تشییع شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: مجموعه انتظامی افتخار این را دارد که در راه اعتلای امنیت، خدمتگزار مردم خوب و نجیب استان خوزستان است.

سرهنگ سفیدپوست با اشاره به اینکه مجموعه انتظامی در تمام عرصه ها برای خدمت رسانی به مردم حضور دارد، خاطر نشان کرد: با توجه به وقایع اخیر در بحث اقتصاد پلیس در هر لحظه آماده جانفشانی برای مردم عزیز است.

پیکر این شهید نیروی انتظامی پس از تشییع در امیدیه برای خاکسپاری به آغاجاری منتقل شد

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه