English

طی حکمی از سوی وزیر علوم،تحقیقات و فناوری:

سرپرست دانشگاه‌ صنعتی جندی‌شاپور دزفول منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر <<مهدی بدیعی>> را به عنوان «سرپرست دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول» منصوب کرد.

سرپرست دانشگاه‌ صنعتی جندی‌شاپور دزفول منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، دکتر زلفی‌گل در حکمی صادره خطاب به سرپرست دانشگاه‌ صنعتی جندی‌شاپور دزفول آورده است؛ انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیۀ انقلابی و توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)،نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه «تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت» با رویکردی تحول گرایانه و مسأله محور در راستای تحقق «تمدن نوین اسلامی»، حرکت در مرزهای دانش و دستیابی به دیپلماسی و مرجعیت علمی به انجام رسانید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌های جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر «محمدرضا عصاری» رئیس سابق دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول در مدت تصدی مسئولیت قدردانی کرد.

سوابق دکتر مهدی بدیعی (زاده دزفول _ ۱۳۵۷): دانش‌آموخته رشته ریاضی گرایش توپولوژی از دانشگاه شهید چمران اهواز، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با مرتبه استادیاری است که از سوابق مدیریت اجرایی وی می‌توان به معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول، دبیر شورای هم‌اندیشی دفتر نهاد مقام معظم رهبری و عضو شواری راهبردی دانشگاه.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه