English

حسینی نژاد خبر داد:

۱۸۰۰ تن روغن خوراکی جهت توزیع در خوزستان تامین شده است

مدیرکل اقتصادی استانداری خوزستان گفت: ۱۸۰۰ تن روغن خوراکی در استان تامین شده و در دست توزیع در بازار است.

۱۸۰۰ تن روغن خوراکی جهت توزیع در خوزستان تامین شده است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سعید حسینی نژاد روز شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان در محل معاونت اقتصادی استانداری بیان کرد: رصد بازار از اولویت های اقتصادی استان است و با پیگیری هایی که انجام گرفت ۱۵۰۰ تن روغن خوراکی از کارخانجات درون استان تامین شده و ۳۰۰ تن روغن نیز از شرکت اتکا تدارک دیده شده است.

وی گفت: شرکت اتکا ۲۳ فروشگاه در خوزستان دارد و در حال توزیع روغن خوراکی در استان است. مردم اطمینان داشته باشند که روغن به اندازه کافی وجود دارد.

حسینی نژاد اظهار داشت: با توجه به اینکه تغییری در قیمت آرد فانتزی ایجاد شده نیاز به همدلی همه مردم است تا این شرایط به تعادل برسد.

مدیرکل اقتصادی استانداری خوزستان افزود: با تولید کنندگان نان صنعتی، واحدهای تولیدی ماکارونی، نان سنتی و اتحادیه قنادان و اتاق اصناف و خرده فروشان جلساتی را در این مورد برگزار کردیم تا کمبودی در سبد خانوارها ایحاد نشود.

درادامه این نشست رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اظهار داشت: در این عملیات بزرگ قراراست ارز آزاد شود و با مردمی سازی و جهت دار کردن یارانه ها امید است همه پای کار باشند تا این شرایط به خوبی سپری شود.

خدارحم امیری زاده افزود: در همه اقلام کنترل صورت می گیرد و با کمک همه دستگاه های نظارتی بازرسی از بازار و واحدهای تولیدی و اصناف به صورت منظم انجام می شود تا اجحافی در حق مصرف کننده رخ ندهد.

وی گفت: مشکلی در تامین آرد و گندم در استان وجود ندارد و اکنون بیش از ۸۰۰ هزار تن گندم در استان ذخیره شده و همچنان در حال خرید گندم از کشاورزان هستیم.

در چند روز اخیر شاهد کمبود شدید روغن خوراکی در استان هستیم که باعث نارضایتی و اعتراض مردم و اصناف شده است.

در خوزستان دو کارخانه تولید روغن خوراکی وجود دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه