English

فرمانده انتظامی اندیمشک خبر داد:

دستگیری ۵ تن از سارقین متواری در عملیات های مختلف پلیس ظرف یک هفته گذشته

فرمانده انتظامی اندیمشک از اجرای مجدد طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری ۵ تن از سارقین متواری در عملیات مختلف پلیس ظرف یک هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۵ تن از سارقین متواری در عملیات های مختلف پلیس ظرف یک هفته گذشته

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، سرهنگ «جواد مراونه» فرمانده انتظامی اندیمشک در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۱ با رصد و اشراف اطلاعاتی پس از هماهنگی قضایی در چندین عملیات مختلف نسبت به شناسایی ۵ تن از سارقین حرفه ای خودرو ، موتورسیکلت ، منزل ، داخل خودرو و معابر در سطح حوزه اقدام نمودند . 

وی در ادامه گفت : مأموران پلیس پس از انجام شناسایی، در چند عملیات، سارقین را در مخفیگاه خود دستگیر و تحت بازجویی قرار دادند.

سرهنگ مراونه تصریح کرد: سارقین دستگیر شده در بازجویی‌های فنی ،  صراحتا به تعداد ۲۲ فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرستان معترف شدند.

وی افزود: در خلال اجرای این طرح ۱۰ نفر از محکومین دیگر جرائم ( احکام جلب) که تحت تعقیب قضایی نیز بوده به همراه یک تن از  فروشندگان مواد مخدر دستگیر و در این خصوص یک کیلو و ۲۵ گرم انواع مواد مخدر کشف همچنین تعداد ۱۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه متخلف توقیف شد.     

سرهنگ مراونه عنوان کرد: ماموران پلیس در ادامه موفق به کشف دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، و یک دستگاه خودرو نیسان مسروقه نیز شدند.

 وی در خاتمه ضمن اشاره به اینکه متهمین به مرجع قضایی معرفی و اموال مسروقه به مالباختگان مسترد شده، از عموم شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک انتظامی و امنیتی را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه