English

سردار صالحی؛

زمین خواری ۶۰۰ میلیاردی در بهبهان رفع تصرف شد

فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف غیر قانونی اراضی ملی به مساحت 8 هکتار به ارزش 600 میلیارد ریال در شهرستان بهبهان خبر داد

 زمین خواری 600 میلیاردی در بهبهان رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، سردار"سید محمد صالحی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت یک فقره پرونده تحت عنوان تصرف و احداث غیرقانونی سازه‌های مسکونی در اراضی ملی به متراژ 8 هکتار در یکی از مناطق شهرستان بهبهان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد، دلالانی به صورت غیرقانونی اراضی ملی را در یکی از مناطق شهرستان بهبهان تصرف و شروع به احداث غیرقانونی سازه های مسکونی در آن کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه پس از بررسی های به عمل آمده و اطمینان از موضوع با هماهنگی مرجع قضائی و حضور ماموران پلیس امنیت اقتصادی و ماموران یگان حفاظت سازمان مسکن و شهرسازی ضمن قلع و قمع سازه ها، از حدود 8 هکتار اراضی ملی رفع تصرف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش این زمین ها را بالغ بر 600 میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار صالحی ضمن هشدار به تصرف کنندگان املاک و اراضی ملی، تاکید کرد: پلیس با آمادگی کامل و بدون هرگونه مماشاتی با سودجویان و اخلال‌گران امنیت اقتصادی برخورد می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه