English

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست:

وزارت نفت در اجرای طرح مقابله با ریزگردها مشارکت می کند

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از مشارکت وزارت نفت در اجرای طرح مقابله با ریزگردها در استان خوزستان خبر داد.

 وزارت نفت در اجرای طرح مقابله با ریزگردها مشارکت می کند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان،​ معصومه ابتکار در جریان بازدید از کانون ریزگردها در خوزستان که هفته  گذشته صورت گرفت، اظهار داشت:​ ​بر اساس قانون بودجه سال 1396،​ تامین مالچ امولسیون آبی برای عملیات مالچ پاشی در کانون ریزگردها به عهده وزارت نفت است.

وی گفت: سازمان حفاظت محیط زیست پیش از این نیز طرح هایی برای مقابله با ریزگردها با مشارکت وزارت نفت به اجرا گذاشته و با این وزارتخانه به ویژه در کانون هایی مانند هورالعظیم که تاثیر مقتابل  فعالیت های نفتی بوده همکاری داشته است.

ابتکار با اشاره به اقدامات وزارت نفت در حوزه محیط زیست افزود: در دولت یازدهم همکاری بسیار خوبی با وزارت نفت داشتیم و نفت نیز گام های بسیار اساسی بر داشته، مخصوصاً در بحث بهبود کیفیت سوخت پالایشگاه های کشور و کاهش آلودگی کلانشهرها نقش کلیدی داشته است.

وی تصریح کرد: البته انتظار ما این است که این همکاری ها استمرار داشته باشد و هم در زمینه هایی که هنوز مشکلاتی وجود دارد بتوانیم مشکلات را حل و فصل کنیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به فعالیت های زیست محیطی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب نیز اشاره کرد و اظهار داشت:​ سال گذشته قرارداد خوبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی برای جمع آوری گازهای همراه امضا شد که انتظار داریم این طرح هرچه سریع تر عملیاتی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه