سرخط خبرها
  • مهدی مهدوی‌کیا و جرج وه‌آ در ورزشگاه دیدار ایران و بلژیک
  • تایوان؛ غول هوش مصنوعی جهان
  • از میناب تا جام جهانی؛ حضور کودکان میناب روی سکوهای جام جهانی
  • اهدای پرچم گنبد حرم مطهر حسینی، برای تکریم و بدرقه پیکر رهبر شهید
  • وزیر اقتصاد: مبلغ کالابرگ دهک‌های پایین حتما متناسب با تورم افزایش می‌یابد
  • حمایت هوادار مکزیکی از تیم ملی ایران در ورزشگاه سوفای لس آنجلس
  • وزیر اقتصاد: افزایش رقم قیمت کالا برگ ویژه ۶ دهک پایین جامعه
  • انهدام مهمات عمل نکرده دشمن در بندرعباس
  • عصبانیت ترامپ از نتانیاهو
  • عضو کمیسیون کشاورزی: قیمت آب افزایش می‌یابد
  • آینده ونس به صلح با ایران گره خورد
  • سرمربی بلژیک: برای شکست دادن ایران باید با صد درصد توان‌مان بازی کنیم
  • دریای مازندران تا سه‌شنبه تعطیل شد

اولویت علوم پزشکی اهواز سلامت است و نه سیاست / افت آموزشی دانشگاه جندی شاپور شایسته این دانشگاه نیست

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون گفت: جامعه پزشکی استان بایستی به دور از سیاسی کاری و جناح بازی هایی که صرفا ضربه زننده به سلامت و آسایش مردم هستند به دنبال رفع مشکلات درمانی و آموزشی باشد.

Coe4B06tDHeG
به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از خوزستان، جواد کاظم نسب الباجی در گفت و گوی اختصاصی با موج با انتقاد از وضعیت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: اینکه دانشگاهی با قدمت جندی شاپور اهواز که زمانی جزو برترین دانشگاه های کشور بود، امروز شاهد افت آموزشی و علمی آن هستیم، اتفاقی است که اصلا شایسته این دانشگاه با سابقه طولانی نیست. وی گفت: ریاست دانشگاه ضمن نظارت و تزریق امید وایجاد انگیزه در جامعه علوم پزشکی استان در جهت اعاده اعتبار آموزشی دانشگاه اقدام کند. الباجی اذعان کرد: با وجود مدیران و نخبگانی که در مجموعه علوم پزشکی اهواز هستند اما مدیران غیر بومی و اشخاصی که تخصص غیر مرتبط در کارنامه دارند به جای آنها مشغول هستند. امری که موجب مهاجرت به استان های دیگر وحتی خارج از کشورشد. وی در ادامه گفت: جامعه پزشکی استان بایستی به دور از سیاسی کاری و جناح بازیهایی که صرفا ضربه زننده به سلامت و آسایش مردم هستند به دنبال رفع مشکلات درمانی و آموزشی باشد. اتفاقات اخیر در بیمارستانهای اهواز و سوسنگرد اصلا در شان این مردم نیست و بایستی هرچه سریعتر نسبت به رفع این مشکلات و همزمان برخورد با خاطیان پرداخته شود. جواد کاظم نسب با اشاره به جلسه با وزیر بهداشت و درمان، از قول وی جهت پیگیری تجهیز و توسعه مراکز درمانی در مناطق کم برخوردار اهواز و شهرهای اقماری پیرامونی و تشکیل هیئت بازرسی و کارشناسی بی طرف با حکم وزیر در جهت بررسی جامع دلایل مرگ بیماران دیالیزی بیمارستان سینا خبر داد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه